آموزش, نقد و بررسی

معرفی هگزا روتور ALTA 6 هلیشاتی با توانایی بلند کردن دوربین های سینمایی

هگزا روتور ALTA 6 محصول شرکت Freefly یک هلیشات برای تصویربرداری هوایی است که به شما امکان نصب دوربین در زیر یا بالای فریم را می دهد .

این انعطاف پذیری پیکربندی باعث می شود تصویربرداری تقریباً از هر زاویه ای ممکن باشد ، حتی با اگر دوربین در بالا قرار داشته باشد .
هگزا روتور ALTA 6 توانایی بلند کردن 6.8 کیلو گرم بار را دارد و بنابراین برای دوربین های DSLR ، دوربین های بدون آینه و حتی دوربین های سینما ( بسته به وزن لنز و متغیر های دیگر ) مناسب است .

آلتا 6 مجهز به سیستم کنترل پرواز خود شرکت Freefly است و با طیف وسیعی از فرستنده ها ، از جمله Futaba و Spektrum و سایر رادیوکنترل ها کار می کند .

در این پهپاد حالت های پروازی Manual ، Height Hold ، Climb Rate Control (Vario) ، Position Hold ، Ground Speed Control ، Return-To-Home ، و Auto-land ارائه شده است .

برای نظارت و مشاهده ی اول شخص ، کنترل کننده پرواز با سیستم های FPV Skyzone ، BOSCAM ، Immersion RC و Fatshark سازگار است . صفحه نمایش OSD قابل تنظیم توسط کاربر است و داده ها از راه دور نیز می توانند در فرستنده های سازگار Futaba نمایش داده شوند .

بررسی هگزا روتور ALTA 6

تنظیم سریع

Freefly ALTA دارای یک کیس سخت استاندارد است که پهپاد شما به صورت تا شده در آن قرار می گیرد . قبل از هر پرواز ، به سادگی بازو های پروانه ای شکل را باز کنید و باتری را در آن قرار دهید ( جداگانه در دسترس است ).
اگر ملخ ها را باز نکرده اید نگران نباشید ، به محض چرخیدن موتور ها به صورت خودکار باز می شوند .
به هیچ ابزاری برای آماده سازی دستگاه برای پرواز نیاز ندارید .

کارایی آلتا 6

ظرفیت بارگیری تا 6.8 کیلوگرم

هلیشات ALTA 6 طراحی شده برای بلند کردن دوربین های کامپکت ، برای مثال مدل هایی مانند RED Dragon ، Sony F55 و ALEXA Mini . همچنین از دوربین های بدون آینه و DSLR که به طور گسترده در تولید فیلم استفاده می شود یا برای تصویربرداری هوایی استفاده می کند ، پشتیبانی می کند .

سیستم کنترل پرواز هوشمند Synapse

سیستم کنترل پرواز Freefly Synapse ترکیب gyros و سنسورهای دیگر با الگوریتم های کنترل اختصاصی است که به کاربران امکان می دهد الگو های پیچیده پرواز را به آسانی اجرا کنند .

ثبت اطلاعات پرواز

دریافت اطلاعات پرواز با سرعت بالا به کاربر امکان تجزیه و تحلیل داده های مهم پرواز را می دهد .

سازگار با MoVI Gimbals

دوربین بالای فریم

علاوه بر نصب سنتی دوربین در پایین ، ALTA از نصب گیمبال در بالای پهپاد نیز پشتیبانی می کند . این امکان ضبط کردن زوایای دوربین مجزا را از زیر یک موضوع در بالا می گیرد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *