آموزش, دی جی ای ( DJI ), نقد و بررسی

معرفی محصول DJI Osmo Pocket و ویژگی های آن

یکی دیگر از محصولات کمپانی دی جی ای دوربین دستی و کوچک اسمو پاکت دی جی ای (DJI Osmo Pocket) می باشد. در ادامه به بررسی این محصول می پردازیم.

اسمو پاکت دی جی ای (DJI Osmo Pocket)

اسمو پاکت که از روی نام آن پیداست ، به صورت جمع و جور و کوچک طراحی شده است و جعبه آن به راحتی در جیب جا می شود.دوربین DJI Osmo Pocket دارای یک گیمبال سه محوره می باشد که لرزش تصویر را به خوبی می گیرد. طبق گفته های کمپانی دی چی ای ، اسمو پاکت کوچک ترین گیمبال در دوربین ها را داراست.

مشخصات دوربین

لنز دوربین اسمو پاکت دارای یک سنسور 2.3/1 اینچی با FOV (میدان دید) 80 درجه می باشد. همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K در 60fps و و با سرعت 100Mbps ، فیلم صحنه آهسته با کیفیت 1080p در 120fps و عکس با 12 مگاپیکسل را دارد. همچنین سایز هر پیکسل آن نیز 1.55 میکرومتر می باشد.

سیستم خنک کننده

برای جلوگیری از ایجاد سرو صدا در این محصول از فن تهویه هوا استفاده نشده است. سیستم خنک کننده آن مانند یک رسانا گرما را در بدنه پخش و سپس از آن خارج می کند و این امر به ماندگار و عملکرد مداوم DJI Osmo Pocket کمک می کند.

صفحه نمایش

یک صفحه نمایش لمسی در بالای دسته ی اسمو پاکت دی جی ای وجود دارد که می توانید مود ها و تنظیمات آن را با کشیدن یا لمس کردن انگشت بر روی این صفحه تغییر دهید.

همچنین در این محصول یک پورت را دارا می باشد که به اکثر موبایل ها و ابزار های بروز و هوشمند قابل اتصال است و با استفاده از آن ها نیز می توانید به این دوربین متصل شده و فیلمبرداری کنید.

کاربرد DJI Osmo Pocket به تصویر برداری بدون لرزش و سینمایی ختم نمی شود. بلکه این محصول از مود های هوشمند Active Track ، Motionlapse و Panorama 3×3 ، FPV و NightShot نیز برخوردار است.

مشخصات محصول اسمو پاکت دی جی ای

  • ابعاد : 29×37×122 میلی متر
  • وزن : 116 گرم
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمر
  • ظرفیت باتری : 875 میلی آمپر ساعت
  • سنسور دوربین : CMOS 2.3/1 اینچ
  • میدان دید : 80 درجه

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در وبسایت کمپانی دی جی ای مطالعه نمایید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *