آموزش, دی جی ای ( DJI ), فلایت کنترل و سیستم های مرتبط, نقد و بررسی

بررسی فلایت کنترلر DJI N3 از شرکت دی جی ای و قابلیت های آن

فلایت کنترلر DJI N3 از شرکت دی جی ای آخرین نسل از فلایت کنترل NAZA است که برای انواع سرگرمی ها و برنامه های صنعتی طراحی شده است. الگوریتم های کنترل پرواز این فلایت کنترل باعث شده در طیف گسترده ای از مولتی روتور های صنعتی و دست ساز قابل استفاده بوده و پروازی پایدار داشته باشد.

شما می توانید مطلب مربوط به تاریخچه ی فلایت کنترل ها را نیز مطالعه نمایید.

فلایت کنترلر N3 از شرکت دی جی ای

فلایت کنترلر DJI N3 از شرکت دی جی ای با گیرنده ها و ریموت کنترل های حرفه ای مانند Lightbridge 2 ، اسپید کنترل هوشمند DJI ، نرم افزار DJI GO ، iOSD و … سازگار است. فلایت کنترلر N3 همچنین با دوربین و گیمبال های سری Zenmuse سازگار است . همچنین با استفاده از نرم افزار DJI Assistant 2 امکانات بیشتری را برای استفاده از برنامه های صنعتی فراهم می کند.

ساخت IMU دوگانه در جعبه سیاه

IMU دوگانه به معنی این است که الگوریتم های فلایت کنترل N3 خطای IMU را شناسایی می کند و در صورت وجود خطا در IMU به صورت خودکار برای پشتیبانی و حفظ حالت پایدار پرنده IMU را تعویض می کند. سیستم کاهش ارتعاش عالی فلایت کنترلر N3 بسیاری از پلتفرم های پروازی را پشتیبانی می کند و ضریب اطمینان و پرواز بهتر را افزایش می دهد.
این فلایت کنترل قابل نصب روی مولتی روتور های مختلف مانند مولتی روتور های سبک ریس تا ست آپ های سنگین مانند S1000 دارد.
جعبه سیاه 8 گیگا بایتی این فلایت کنترل به صورت خودکار تمام جزئیات پرواز پهپاد شما را ذخیره کرده و شما قادر به نظارت بر اطلاعات پرواز وبررسی آن ها را در تمامی لحظات پرواز دارید.

فلایت-کنترلر-N3-از-شرکت-دی-جی-ای-آدلان-پایا

ماژول ناوبری گسترده

سیستم IMU دوگانه با استفاده از کیت ارتقاء دهنده A3 قابل ارتقاء است. این کیت با اضافه کردن یک IMU و GNSS در سیستم ، پایداری پرنده و ضریب اطمینان آن را بالاتر می برد.

فلایت کنترلر DJI N3 در صورت تشخیص خطا در IMU و GNSS خارجی از واحد های داخلی برای افزایش کارایی و اطمینان پرواز استفاده می کند.

سازگاری با SDK و قابلیت های بیشتر

سازگاری فلایت کنترلر N3 با SDK آنبرد و پشتیبانی روی موبایل نیز باعث شده افراد علاقمند و حرفه ای به دنبال ساخت راهکار های نرم افزاری مطلوب خود باشند. N3 با نرم افزار DJI Assistant 2 کار می کند و امکانات بیشتر برای برنامه های صنعتی را فراهم می کند.

مود اسپورت

این فلایت کنترلر می تواند مولتی روتور را در حالت اسپورت با حداکثر زاویه ی 45 درجه به حرکت در آورد و به راحتی فرمان پذیری را انجام دهد تا لذت پرواز را در این مود افزایش دهد.

جابجایی قابل تنظیم

فلایت کنترلر DJI N3 از شرکت دی جی ای در مود اسپورت مانور پذیری مولتی روتور را به حداکثر می رساند و می توان به صورت دستی GPS یا گرایش آن را تنظیم کرد. با استفاده از نرم افزار DJI Assistant 2 می توان پارامتر هایی مانند حداکثر زاویه پیچ ، سرعت صعودی و نزولی ، سرعت زاویه ای و غیره را می توان به راحتی تنظیم کرد.

EXP

میزان حساسیت استیک های رادیو کنترل را نیز می توان با EXP در نرم افزار تنظیم کرد.

پشتیبانی نرم افزار

با استفاده از نرم افزار های DJI GO و DJI Assistant 2 می توانید خروجی تصویر دوربین ، وضعیت باتری ، قدرت سیگنال ، اطلاعات خروجی از دوربین و غیره را مشاهده کنید.

برای مشاهده ی جزئیات بیشتر می توانید به سایت شرکت دی جی ای مراجعه کنید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *