آموزش, دی جی ای ( DJI ), رادیو کنترل و سیستم های ارتباطی, نقد و بررسی

بررسی رادیو کنترل DJI Smart Controller از شرکت دی جی ای

رادیو کنترل DJI Smart Controller از شرکت دی جی ای طراحی شده است تا با استفاده از آن پرواز در مناطق باز و برد زیاد را تجربه کنید. شما می توانید با کواد کوپتر Mavic 2 یا دیگر پهپاد هایی که با سیستم OcuSync 2.0 مجهز شده اند از این رادیو کنترل هوشمند استفاده کنید.

رادیو کنترل DJI Smart Controller

صفحه نمایش 5.5 اینچی این رادیو کنترل تصاویر را حتی در شرایط چالش برانگیز روشن و شفاف نمایش می دهد. کنترل های حسگری و ویژگی های از قبل نصب شده مانند SkyTalk و نرم افزار DJI GO 4 باعث می شود شما در هنگام پرواز سریع تر عمل کرده ، تصویری تمیز تر داشته و راحت تر پرواز کنید.

در حال حاضر DJI Smart Controller با مدل های Mavic 2 از قبیل Zoom ، Pro و Enterprise سازگار می باشد.

صفحه نمایش فوق العاده روشن

رادیو کنترل DJI Smart Controller از شرکت دی جی ای دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p است که دارای صفحه نمایش فوق العاده روشن برای نمایش تصویر حتی در نور مستقیم خورشید است.

OcuSync 2.0 ارسال ویدئو Full-HD

رادیو کنترل DJI Smart Controller که از تکنولوژی OcuSync 2.0 ارسال ویدئو Full-HD بهره می برد ، تغییرات خودکار در فرکانس های 2.4 و 5.8 گیگاهرتز را پشتیبانی می کند و تاثیر تداخلات موجود در محیط را بر روی پرنده و کیفیت تصویر کاهش می دهد. این تکنولوژی همچنین ارتباط تصویری را تا فاصله ی 8 کیلومتر تضمین می کند.

موثر و قابل حمل

رادیو کنترل شرکت دی جی ای به محض روشن شدن پرنده ی شما به آن متصل می شود . شما می توانید سریعا شروع به پرواز کرده و از صحنه های مورد نظرتان تصویر برداری کنید.
طراحی یکپارچه Smart Controller و استیک های قابل جدا شدن باعث شده اند که این رادیو کنترل برای شما در هر جا قابل حمل باشد.

طراحی-یکپارچه-و-قابلیت-باز-شدن-استیک-ها-آدلان-پایا

DJI Smart Controller در بازه دمایی -20 تا 40 درجه سانتی گراد می تواند کار کند پس شما لازم نیست نگران شرایط آب و هوایی نامطلوب باشید.

عملکرد صوتی و تصویری

درون این رادیو کنترل میکروفون و بلندگو نیز تعبیه شده است که در هنگام پخش تصویر زنده بتوانید از آن ها استفاده کنید. این رادیو کنترل می تواند ویدئو را از طریق پورت خروجی HDMI با کیفیت 4K بر روی یک نمایشگر دیگر پخش کند.

ویژگی جدید SkyTalk یک راه خوب برای در اختیار گذاشتن تجربیات پرواز است. شما می توانید با استفاده از آن به طور مستقیم تصویر مشاهده شده توسط دوربین را بر روی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس بوک به نمایش بگذارید.

باتری 5000 میلی آمپری Smart Controller قابلیت شارژ سریع را دارد و می توانید 2.5 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید.

برای مشاهده ی جزِئیات بیشتر به سایت شرکت DJI مراجعه کنید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *