آموزش, رادیو کنترل و سیستم های ارتباطی

رفع مشکل اتصال رادیو کنترل Taranis به سیمولاتور – انتخاب جوی استیک در USB

اگر در اتصال رادیو کنترل ترنیس ( Taranis ) خود به سیمولاتور پروازی مشکل دارید، به شما پیشنهاد می کنیم عملیات زیر را انجام دهید.

این راه حل برای همه رادیو کنترل های دارای آخرین آپدیت فریمور OpenTX (نسخه 2.2 و بالاتر) است می باشد، مانند: Taranix X9D، QX7، Xlite، Horus X10 و Flysky Nirvana است.

انتخاب جوی استیک در تنظیمات USB

شما باید به صفحه Radio Setup بروید. در صفحه ی تنظیمات به گزینه USB Mode رفته و گزینه ی جوی استیک را انتخاب کنید. اگر این فرایند را پیش گرفتید و دچار مشکل شدید، احتمالا در ذخیره سازی داخل حافظه ی داخلی اشتباه کرده اید، به همین دلیل هر بار که USB رادیو کنترل خود را وصل می کنید، به جای نمایش دادن رادیو کنترل به عنوان جوی استیک در رایانه،یک درایو نشان داده می شود.

برای رفع این مشکل کافی است که شما یک مدل جدید برای سیمولاتور با نام Simulator ایجاد کنید و USB را به Joystick تغییر دهید. اگر می خواهید از طریق USB به کارت SD در رادیو کنترل Taranis دسترسی پیدا کنید، بدون رفتن به حالت بوت لودر، می توانید گزینه USB را به عنوان mass storage در یک مدل متفاوت ترک کنید.

همچنین شما می توانید که حالت Ask را به هنگام اتصال USB قرار دهید که پس از اتصال USB نوع برقراری ارتباط را مشخص کند.

چرا بیشتر مردم در اتصال رادیو کنترل Taranis به سیمولاتور مشکل دارند؟

بسیاری از مردم این مشکل را تنها پس از به روز رسانی فریمور OpenTX یا کسانی که به تازگی این رادیو را خریده اند با این مشکل روبرو می شوند. این به این دلیل است که آنها از گزینه USB Mode که در آپدیت جدید فریمور OpenTX وجود دارند، بی اطلاع اند.

قبل از OpenTX 2.2 گزینه ای در منو وجود ندارد که بین mass storage و joystick را انتخاب کنید. در آن زمان، شما مجبور بودید که فریمور OpenTX را فلش کنید تا بتوانید یک mass storage مدل بسازید.

این بهترین ویژگی آپدیت فریمور OpenTX به نسخه ی 2.2 می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *