آموزش, دی جی ای ( DJI ), نقد و بررسی

بررسی تخصصی مویک پرو ( DJI Mavic pro ) (بخش دوم)

DJI Mavic Pro (مویک پرو) می تواند با حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت پرواز کند. طبق ادعای سازنده سرعت حرکت عمودی پرنده 16.4 فوت بر ثانیه است. می توان گفت که 24 ثانیه طول خواهد کشید تا کوادکوپتر Mavic pro از زمین تا ارتفاع 400 پایی بالا برود.
سنسور های تشخیص موانع در این مولتی روتور فقط در جلوی پرنده تعبیه شده است تا در هنگام دنبال کردن سوژه از برخورد با موانع احتمالی جلوگیری شود.

همچنین مطالعه کنید : بررسی تخصصی (مویک پرو) DJI Mavic pro (بخش اول)

مویک پرو کمپانی دی جی ای

در هنگام بلند شدن و فرود آمدن ، Mavic بسیار قابل پیش بینی است. در هنگامی که شما دکمه Take off یا بلند شدن را فشار دهید ، کوادکوپتر پرواز کرده و در ارتفاع 1 متری قرار می گیرد و به آسانی می توان آن را کنترل کرد. همینطور در حالت فرود یا نشستن نیز مولتی روتور به محل بلند شدن خود بازگشته و در ارتفاع حدود 1 متری قرار می گیرد و می توانید به آرامی توسط رادیو کنترل یا فرود خودکار کوادکوپتر Mavic pro را به زمین بنشانید.

یکی از جذاب ترین لوازمی که می توانید برای پهپاد خود تهیه کنید عینک مخصوص دید اول شخص با نام DJI Goggles است.

فیلتر ND مخصوص تصویربرداری

اگر به دنبال گرفتن شات های بسیار جذاب توسط کوادکوپتر Mavic pro خود هستید ، پیشنهاد می کنم حتما سری فیلتر های ND مخصوص دوربین Mavic pro را خریداری کنید تا در هر شرایط نوری با سلیقه خود به تصویربرداری حرفه ای بپردازید.

مویک پرو خود را بروزرسانی کنید!!

یکی از نکات مهم در استفاده از محصولات کمپانی DJI بروزرسانی ها برای محصولات می باشد. پیشنهاد ما این است که همیشه بروزرسانی ها را انجام دهید تا با ویژگی ها و قابلیت های جدید ، بهترین پرواز را داشته باشید. در بروزرسانی جدید Mavic pro سرعت پرنده به 55 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می کند. همچنین اضافه شدن قابلیت های جدید مثل گرفتن تصاویر 360 درجه و Quickshots می تواند رضایت شما را بیش از پیش از این محصول بالا ببرد.

قابلیت ها

شاید بر روی کاغذ توانایی ها و قابلیت های این محصول با رقبایش در بازار یکی باشد ولی در تست های واقعی شاهد این هستیم که Mavic pro دی جی ای به راحتی تمام رقیبانش را کنار می گذارد.
مویک پرو هم یک پرنده جذاب و سرگرم کننده است هم یک پرنده تصویربرداری هوایی بسیار کار آمد. البته نمی توان آن را به عنوان یک مولتی روتور تمام عیار برای تصویر برداری شناخت ولی ویژگی های عالی نظیر حمل و نقل بسیار آسان کیفیت تصویر بالا و زمان پرواز بالا و … آن را به رقیبی برای Phantom تبدیل کرده است.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *