آموزش, نقد و بررسی

معرفی کواد کوپتر PowerEgg X Wizard محصول شرکت Power Vision

در این مقاله به معرفی کوادکوپتر ضد آب powerEgg x Wizard به همراه دوربین هوشمند محصول شرکت Power Vision خواهیم پرداخت و معایب و مزایای این پهپاد را مورد بررسی قرار می دهیم .

همچنین می توانید برای آشنایی با کواد کوپتر شرکت شیائومی به این قسمت مراجعه کنید .

معرفی کواد کوپتر Power X Wizard

کواد کوپتر PowerEgg X Wizard محصول شرکت Power Vision می باشد . این کواد کوپتر دارای ویژگی های جالب و کاربردی متعددی از جمله ضد آب بودن و بهره مندی از دوربین با کیفیت و هوش مصنوعی می باشد .

ضد آب بودن این کواد کوپتر به شما اجازه می دهد تا پرواز و تصویر برداری را در شرایط جوی مختلف و تصویر برداری نزدیک آب را تجربه کنید و حتی با استفاده از لندینگ گیر های مخصوص می توانید از روی سطح آب تیک اف ( Take off ) کرده و بر روی آب فرود بیایید .

دوربین هوشمند استفاده شده در این پهپاد نیز این قابلیت ره گیری و دنبال کردن سوژه به صورت هوشمند و اتوماتیک را داشته و شما می توانید به صورت هوشمند با استفاده از این پهپاد نما ها و صحنه های مختلف را تصویر برداری کنید . این دوربین بر روی یک گیمبال سه محور 4K60 نصب شده است . این گیمبال نسل جدید می تواند حرکات سریع و ضربات وارده به دوربین را در طول تصویر برداری تا حد زیادی برطرف کند .

در ادامه به معرفی و بررسی کامل تر هر یک از این ویژگی ها خواهیم پرداخت .

دوربین هوش مصنوعی Power Egg X Wizard

دوربین هوشمند این کواد کوپتر در صورتی که در محل ثابتی قرار بگیرد توانایی یادگیری عمیق و تشخیص چهره در زوایای مختلف را دارد . به دلیل دید 170 درجه ای و استفاده از گیمبال 3 محور قابلیت ره گیری و دنبال کردن سوژه به خوبی و در سرعت های مختلف به صورتی که سوژه همواره در وسط تصویر قرار بگیرد را دارد . همچنین این کواد کوپتر قابلیت به یاد آوری سوژه حتی بعد از ورود مجدد آن به کادر تصویر برداری را نیز دارا می باشد .

مود های مختلف این کوادکوپتر ضد آب

با استفاده از PoweEgg X Wizard می توانید در باد های نسبتا شدید از 28 تا 38 کیلومتر بر ساعت به راحتی پرواز کنید . در صورتی که ریموت کنترلر این کواد کوپتر را به گوشی هوشمند خود متصل کنید می توانید تصاویر در لحظه و به صورت زنده را با کیفیت 1080 پیکسل و تا فاصله حدود 5.9 کیلومتر دریافت کنید .

این کواد کوپتر همچنین قابلیت تشخیص و عدم برخورد با موانع را توسط دو سنسور زیر و جلویی خود دارد و می تواند موانع را از فاصله 1.5 تشخیص دهد . این پهپاد با یک باتری می تواند تا سقف 30 دقیقه به صورت مداوم پرواز کند .

قاب و پایه های لندینگ ضد آب powerEgg x Wizard

PowerEgg X Wizard دارای قاب ضد آبی می باشد که از این پهپاد در برابر نفوذ رطوبت جلوگیری می کند و همانطور که گفته شد می توانید از این کوادکوپتر در آب و هوای بارانی نیز استفاده کنید . پایه لندینگ های طراحی شده برای کواد کوپتر Power X Wizard نیز به شما اجازه میدهد تا پهپاد خود را از روی آب تیک آف کرده و بر روی آب نیز بدون آسیب رسیدن به پهپاد فرود بیایید .

قابلیت هماهنگ سازی و اضافه کردن صدا به تصاویر

قابلیت PowerVision’s SyncVoice به کاربر اجازه می دهد تا به تصاویر خود در حین ضبط و به صورت همزمان صدا اضافه کنید . به این صوت که با وصل کردن گوش هوشمند خود با رادیو کنترل و یا با استفاده از هدست های جداگانه می توانید مکالمات و توضیحات خود را به تصاویر خود اضافه کنید .

مود دستی کواد کوپتر PowerEgg X Wizard

با فعال کردن این مود در کواد کوپتر PoweEgg X Wizard می توانید کواد کوپتر را مانند یک دوربین دستی در دست بگیرید و از ان برای تصویر برداری استفاده کنید و به دلیل استفاده این پهپاد از گیمبال سه محور با سرعت بالا تصاویر ضبط شده شما با لرزش ها و تنش های بسیار کمی همراه خواهد بود . در صورت استفاده این مود می توانید از این پرنده تا سقف 3.5 ساعت به صورت مداوم استفاده کنید .

فرمان اشاره

این کوادکوپتر قابلیت این را دارد تا با فرمان اشاره شما و تعریف فرمان های اشاره مختلف شروع به انجام فعالیت خاصی نظیر عکس برداری ، فیلم برداری ، دنبال کردن سوژه و غیره بکند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *