آموزش, نقد و بررسی

بررسی کوادکوپتر ضد آب Splashdrone 3 محصول شرکت Swellpro

با هواپیمای بدون سرنشین ضد آب SplashDrone 3+ که محصول شرکت Swellpro است ، دیگر نگران نزدیک شدن کوادکوپتر خود به آب نشوید .
بدنه تقویت شده با ABS سه میلی متری ، محفظه ای کاملاً ضد آب را برای کلیه اجزا فراهم می کند . در حقیقت ، Swellpro هر SplashDrone 3+ را از طریق دو آزمایش تحت فشار قرار می دهد تا اطمینان حاصل کند که SplashDrone 3+ صد در صد ضد آب است . علاوه بر آن ، آنها تمام اجزای داخلی را در برابر خوردگی مقاوم ساخته اند . بنابراین SplashDrone 3+ یک پهپاد خوب و مقاوم در باران ، برف و یا در هر دو محیط آب شیرین و نمکی است .

کوادکوپتر ضد آب Splashdrone 3

SplashDrone 3+ همچنین می تواند در شرایط جوی نامساعد پرواز کند . چهار موتور قدرتمند 620Kv و ملخ های فیبر کربن می توانند با پرواز در برف و باران شدید همراه با وزش باد شدید تا 29 کیلومتر بر ساعت و بادهای ناگهانی تا 50 کیلومتر بر ساعت مقاومت کنند .
SplashDrone 3+ همچنین می تواند به طور مستقیم از آب شروع به پرواز کند .

SplashDrone 3+ بدون هیچ گونه ماژول گیمبال یا حمل بار ارائه می شود . این به شما آزادی می دهد تا SplashDrone 3+ خود را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم کنید .

فلایت کنترل S3

مغز SplashDrone 3+ یک فلایت کنترل S3 است که بهبود پایداری کلی پرواز طراحی شده است .

ملخ های متناسب با سرعت

همانطور که از نام این سیستم پیداست ، سیستم پیشرانش SplashDrone 3+ به طور خاص ساخته شده است تا بتواند سریع و ایمن ملخ ها را به موتورها وصل کند .
برای کاهش وزن ملخ ها از فیبر کربن ساخته می شود ، در عین حال قدرت لازم برای رانش قدرتمند را فراهم می کند .

موتور های قدرتمند برای برخاستن از آب

ملخ های فیبر کربن SplashDrone 3+ به موتورهای قدرتمندی متصل شده اند که نیروی لازم برای برخاستن از آب و باران شدید را دارند . آن ها دارای قدرت لازم برای پرواز در باد های متداول با سرعت 29 کیلومتر بر ساعت هستند .
برای مقاومت در برابر خوردگی آب نمک ، موتور ها نیز به طور ویژه پوشش داده شده اند .

رادیو کنترل

این کنترلر از یک صفحه نمایش داخلی 5 اینچی بهره می برد تا بتواند بدون نیاز به دستگاه های تلفن همراه اضافی ، کنترل کاملی را به شما ارائه دهد . این صفحه نمایش می تواند تصویر FPV را بدون نیاز به تجهیزات اضافی نمایش دهد .
این کنترلر علاوه بر کنترل پرواز به شما امکان کنترل دوربین و یا بخش حمل بار را می دهد .

برنامه پرواز + مود های پرواز خودکار

در صورت تمایل ، می توانید SplashDrone 3+ را با تلفن هوشمند ( اختیاری ) یا رایانه لوحی با GPS فعال کنید . فقط با انگشت خود ، می توانید هواپیمای بدون سرنشین را مانور دهید یا از حالت های پرواز هوشمند استفاده کنید مانند :

  • Follow Me : گزینه Follow Me را انتخاب کنید و SplashDrone 3+ به محض حرکت کردن شما ، به دنبال شما خواهد آمد و به ضبط تصاویر و صحنه های اطراف شما می پردازد .
  • Tap to Fly : روی منطقه ای از نقشه ای که می خواهید هواپیمای بدون سرنشین برود ضربه بزنید و پهپاد شما به سمت مقصد حرکت می کند .
  • Mission Planning : به انتخاب ایستگاه های راه بر روی نقشه ضربه بزنید و SplashDrone 3+ ماموریت را با موفقیت ، گردش ، مکث و تغییر ارتفاع مطابق دستورالعمل مسیر انتخاب شده شما اجرا می کند .
  • Circling Flight : در هر نقطه راه ، شعاع چرخشی و تعداد چرخش ها را برای انجام انتخاب کنید تا فیلم کامل با موضوع انتخاب شده خود همیشه در وسط قاب ضبط کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *