آموزش, نقد و بررسی

معرفی کوادکوپتر ALTA X ( آلتا ایکس ) محصولی با دوام و با ارزش

شرکت FreeFly به دلیل ساخت دستگاه های بسیار جذاب و مورد استفاده در سینماتوگرافی شناخته شده است و اگر از هواپیما های بدون سرنشین سینمایی ( هلیشات ) صحبت کنیم ، آن ها یکی از بهترین شرکت ها هستند . آنها شروع به ساخت پهپاد های با کیفیت بالا و همچنین برای صنعت فیلم برداری کردند و اکنون با FreeFly Alta X Quadcopter ( کوادکوپتر آلتا ایکس ) روبرو شدند .
در ادامه به بررسی این هلیشات عظیم الجثه می پردازیم :

کوادکوپتر ALTA X ( آلتا ایکس )

تایم پرواز هلیشات ALTA X

تلاش برای اینکه ALTA X تا حد امکان سبک باشد ، به ALTA X اجازه می دهد تا MōVI Carbon ( معادل بار 9 کیلوگرمی ) را به مدت 25 دقیقه یا با حداکثر بار برابر 8 دقیقه پرواز کند . تایم پرواز با بار کمتری می تواند 40 دقیقه باشد .

ظرفیت ترابری

ALTA X می تواند ضمن حفظ نسبت تراست به وزن 2:1 ، توانایی حمل بار اضافی تا 16 کیلوگرم را نیز میتواند به همراه داشته باشد .

ActiveBlade

چهار ActiveBlade ارتعاشات موتور را به 1/5 برابر کمتر از حد نرمال کاهش می دهد . این راه حل ابتکاری برای کاهش لرزش ها و افزایش طول عمر کوادکوپتر ALTA X شده است و به پایدار نگه داشتن هرگونه بارگیری کمک می کند .

سرعت

هرگز نگران ادامه کار خود نباشید ، ALTA X دارای حداکثر سرعتی بیشتر از 95 کیلومتر در ساعت است ، فقط اطمینان حاصل کنید که این عمل می تواند با ALTA X ادامه داشته باشد !

راه اندازی آسان

این پرنده نیاز به هیچ سر هم کردنی ندارد چرا که برای باز و بسته شدن بازو ها از مفصل استفاده کرده است .

مود های پرواز

استفاده از سنسورهای با کیفیت بالا و ماژول های GPS در ساخت این پرنده به ALTA X اجازه می دهند تا موقعیت مکانی و ارتفاع خود را حتی در نامساعد ترین شرایط آب و هوایی حفظ کند و این اطمینان را در ماموریت های اتوماتیک و حتی کنترل توسط اوپراتور را ایجاد می کند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *