آموزش, نقد و بررسی

نقد و بررسی کواد کوپترParrot Bebop 2 Power از کمپانی پروت

بیباپ 2 پاور یکی از پیشرفته ترین و جدید ترین کواد کوپتر های نسل بیباپ تولید شده توسط کمپانی پروت می باشد. در ادامه به نقد و بررسی کوادکوپتر Parrot Bebop 2 Power از کمپانی پروت می پردازیم.

شما می توانید نقد بررسی جدید ترین مولتی روتور های جهان و سیستم های وابسته را نیز مطالعه نمایید.

بررسی کوادکوپتر Parrot Bebop 2 Power از کمپانی پروت

کوادکوپتر بیباپ 2 پاور با استفاده از یک سیستم کمک پرواز و باتری هایی با ظرفیت بالا ارائه شده است و حدود 30 دقیقه زمان پرواز با هر باتری به شما می دهد.

برد سیستم ارسال تصویر این ربات پرنده با استفاده از رادیو کنترل Skycontroller 2 حداکثر به 2 کیلومتر می رسد. سیستم ارسال تصویر کوادکوپتر بیباپ 2 پاور از امواج WiFi استفاده کرده و توانایی ارسال تصویر با کیفیت 720p را دارا می باشد.

کوادکوپتر Parrot Bebop 2 Power از کمپانی پروت با استفاده از سیستم آیرودینامیک ایده آل و پیشرانه قوی ، در حالت اسپورت می تواند با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت پرواز کند. همچنین در مقابل بادهایی با حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت نیز مقاوم می باشد.

تصویربرداری

شما برای تصویربرداری و فیلمبرداری بهتر می توانید از حالت های پرواز هوشمند موجود در Bebop 2 Power مانند Panorama 360 ، Orbit ، Follow Me و … استفاده کنید.

دوربین

دوربین موجود در این ربات پرنده شامل یک لنز با زاویه دید بالا و عریض بوده و همچنین از سیستم ضد تحریف پیشرفته برای ضبط تصویر های با کیفیت استفاده می کند.

همچنین این دوربین از لرزشگیر دیجیتال 3 محوره استفاده می کند که گرفتن لرزش را تا حدی زیادی تضمین می کند.

سنسور 2.3/1 اینچی موجود در این دوربین 14 مگا پیکسل کیفیت دارد و قادر به فیلمبرداری با کیفیت HD و در 30 فریم بر ثانیه می باشد. همچنین فرمت های JPEG و DNG RAW را به شما ارائه می دهد.

عینک FPV

در پک کوادکوپتر Parrot Bebop 2 Power از کمپانی پروت یک عینک FPV نیز موجود می باشد که Parrot Cockpitglasses 2 نام دارد.

مود Follow Me

با استفاده از مود Follow Me می توانید تصاویری زیبا خلق کنید و خوشبختانه کوادکوپتر بیباپ 2 پاور کمپانی پروت دارای این مود هوشمند پرواز نیز می باشد. این مود با استفاده از تکنولوژی تشخیص در تصویر ، داده های GPS و سنسور بارومتر موبایل هوشمند شما ، می تواند شما را دنبال کرده و فیلمبرداری کند. برای این کار کافیست موبایل هوشمند متصل به این پرنده در جیب شما باشد.

نرم افزار Free Flight Pro

نرم افزار Free Flight Pro که برای پرواز مولتی روتور های پروت اختصاص داده شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید کوادکوپتر بیباپ 2 پاور را به پرواز در آورید و فیلم ها و تصاویر ضبط شده توسط آن را به اشتراک بگذارید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *