آموزش, دی جی ای ( DJI )

نقد و بررسی اسمو پلاس (DJI Osmo +) محصول کمپانی دی جی ای

اولین دوربین دستی به همراه گیمبال که توسط کمپانی دی جی ای تولید شد ، محصول Osmo  بود. در ادامه به نقد و بررسی اسمو پلاس (DJI Osmo +) محصول کمپانی دی جی ای خواهیم پرداخت.

شما می توانید مقالات مربوط به کمپانی دی جی ای را در اینجا مطالعه نمایید.

اسمو پلاس (DJI Osmo +)

دوربین های کوچک و با کیفیت در اکثر مواقع کاربرد زیادی دارند. به خصوص آن دسته دوربین هایی که دارای گیمبال باشند. دسته اسمو پلاس یک دوربین جمع و جور ، با کیفیت و دارای گیمبال سه محوره می باشد که شما به راحتی در هر مکان توانایی استفاده از آن را دارید.

دوربین

دوربین استفاده شده در اسمو پلاس ، X3 Zoom می باشد که در برخی موارد بر روی مولتی روتور ها نیز استفاده می شود. این دوربین توانایی زوم 7× را دارد که 3.5× آن اپتیکال و 2× آن به صورت دیجیتال می باشد. فاصله کانونی لنز این دوربین نیز از 22 تا 77 میلی متر قابل تغییر است که به شما تصویری با کیفیت HD می دهد.
همچنین قابلیت فیلمبرداری در کیفیت 4K با 30fps و در 1080p با 60fps را دارا می باشد. این فیلم ها با دو فرمت MP4 و MOV قابل مشاهده هستند.

برای کنترل کردن و نمایش تصویر گرفته شده توسط این دوربین باید از یک موبایل هوشمند و همچنین از نرم افزار DJI GO استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تنظیمات دوربین و گیمبال دسترسی داشته باشید.

بر روی دسته اسمو پلاس (DJI Osmo +) چند دکمه وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید گیمبال ، زوم دوربین ، ضبط فیلم یا گرفتن و خاموش و روشن کردن در این دستگاه را انجام دهید.

گیمبال Znemuse X3 Zoom

تکنولوژی گیمبال دسته اسمو پلاس (DJI Osmo +) نسبت به مدل قبلی یعنی Osmo پیشرفت یافته است. در تمام حالت های تصویر برداری نیز این گیمبال کار کرده و می توانید از آن استفاده کنید.

مشخصات

  • ابعاد : 161.5×48×62 میلی متر
  • وزن : 201 گرم
  • پشتیبانی موبایل : حداکثر سایز 6.2 × 3.1 اینچ
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمر
  • ظرفیت باتری : 1225 میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ باتری : 11.55 ولت
  • حداکثر بیت ریت فیلمبرداری : 60 Mbps

شما می توانید اطلاعات بیشتر مربوط به این محصول را در وبسایت کمپانی دی جی ای مطالعه فرمایید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *