آموزش, موتور و ملخ و اسپید کنترل, نقد و بررسی

بررسی مشخصات اسپید کنترل 4 در 1 DYS F20A در کوادکوپتر ها

DYS یک اسپید کنترل 4 در 1 به نام F20A عرضه کرده است. در این مقاله اطلاعاتی راجع به خصوصیات و ویژگی های اسپید کنترل DYS F20A به اشتراک می گذاریم.

اسپید کنترل 4 در 1 DYS F20A در کوادکوپتر ها

استفاده از اسپید کنترل 4 در 1 یک راه عالی برای سیم کشی و ساخت یک کوادکوپتر است. این نوع اسپید کنترل به حفظ مرکز ثقل کوادکوپتر نیز کمک می کند.

مشخصات و ویژگی ها :

  • پشتیبانی باتری : لیتیوم پلیمر 2 تا 4 سل
  • خروجی بک : 5 ولت 3 آمپر ، 12 ولت 1 آمپر
  • ابعاد : 36 × 36 × 8 میلی متر
  • وزن : 21 گرم (همراه با سیم ها و کاکنتور ها ) ، بدون اتصالات 13 گرم
  • فریمور : BLHeli_S
  • پروتکل های قابل پشتیبانی : Dshot 150/300/600 ، Oneshot 125/42 ، Multishot ، PWM

برای اطلاعات بیش تر درباره ی فریمور ها و پروتکل های اسپید کنترل به این مقاله مراجعه کنید.

بسته بندی

بسته بندی اسپید کنترل 4 در 1 DYS F20A در قالب یک جعبه پلاستیکی به همراه چند پیچ ، مهره ، اسپیسر ، سیم سیلیکون اتصال به باتری ، سیم های خروجی بک ( 12 ولت ، 5 ولت و منفی ) و سیم های سیگنال اسپیدکنترل می باشد.

سیم های متصل به اسپید کنترل

کانکتور XT60 و سیم سیلیکون به صورت لحیم کاری شده بر روی اسپید کنترل F20A قرار دارد و طول سیم های موجود در بسته بندی 9.5 سانتی متر می باشد. در صورت لزوم می توانید با لحیم کاری سیم سیلیکون مورد نیاز خود را بر روی آن لحیم کنید. با این حال اگر این سیم جدا می بود برای کاربران راحت تر بود.

محل اتصال موتور ها در چهار گوشه ی این اسپیدکنترل طراحی شده است. همچنین خازن های فیلتر زیادی در آن تعبیه شده که امید است نویز کمتری در ولتاژ وجود داشته باشد.

سیم های درون بسته بندی این اسپید کنترل با روکش PVC پوشیده شده اند در صورتی که اگر از سیم های سیلیکون استفاده شود بهتر است.

حال شما می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید که 4 سیم سیگنال ، سیم 5 ولت ، دو منفی و پین BAT+ ( برای اتصال VBAT به فلایت کنترلر در صورت امکان ) با یک کانکتور JST و همچنین سیم های 5 و 12 ولت و دو منفی با یک کانکتور JST دیگر به اسپید کنترل DYS F20A متصل شده اند.

برای مشاهده این محصول به سایت شرکت DYS مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *