آموزش, دی جی ای ( DJI ), نقد و بررسی

معرفی محصول جدید کمپانی دی جی ای با نام DJI MAVIC MINI

در این بخش به معرفی و نقد و بررسی کواد کوپتر جدید کمپانی دی جی ای با نام DJI MAVIC MINI خواهیم پرداخت.

این محصول که برادر کوچک تر سری کواد کوپتر های مویک ( MAVIC ) می باشد 8 آبان ماه امسال یعنی سال 1398 رونمایی شد

در ادامه به بررسی ویژگی ها و جزئیات دقیق تر این کواد کوپتر کوچک خواهیم پرداخت.

DJI MAVIC MINI  کواد کوپتری سبک به اندازه یک گوشی هوشمند

کوادکوپتر DJI MAVIC MINI  بسیار کوچک و سبک است  این کواد کوپتر وزنی معادل 250 گرم دارد که تقریبا با یک گوشی هوشمند برابری می کند.این ویژگی باعث می شود تا این کواد کوپتر کاملا قابل حمل بوده و در رده کواد کوپترهای سایز کوچک قرار بگیرد.

راحتی و سرعت عمل در استفاده از DJI MAVIC MINI

این کواد کوپتر با نرم افزار پرواز جدیدی ارائه شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدون درد سر ، ساده و تنها با لمس کردن چند گزینه بتوانید تصاویر حیرت انگیز و سینمایی را ضبط کنید.

همچنین این نرم افزار دارای بخش آموزش پرواز نیز می باشد که به شما در یادگیری مهارت های اولیه پرواز با DJI MAVIC MINI بسیار کمک می کند.

ایمنی بیشتر با DJI MAVIC MINI

با استفاده از سنسور های هوشمند متعدد ، DJI MAVIC MINI پروازی دقیق و حساب شده را دارد که از بروز حوادث به خوبی جلوگیری می کند. همچنین با وجود محافظ های ملخ 360 درجه و کامل بر روی این پرنده دیگر نگران برخورد این کواد کوپتر و ایجاد خسارت و آسیب نباشد.

با DJI MAVIC MINI به یک تصویر بردار حرفه ای تبدیل شوید

تنها با دریافت نرم افزار جانبی پرواز DJI MAVIC MINI می توانید از قالب ها و نمونه استاندارد های پروازی آماده استفاده کنید و بدون نیاز به تجربه پرواز یا مهارت خاصی ساده ترین لحظات روز خود را به یک صحنه جذاب سینمایی تبدیل کنید.

دوربین و گیمبال

مویک مینی توانایی ثبت تصاویر با کیفیت 12 مگاپیکسل و ضبط ویدئو ها با کیفیت 2.7k Quad HD را دارا می باشد. این کواد کوپتر دارای یک گیمبال 3 محوره می باشد که لرزش ها و نوسانات اضافی را به خوبی جذب می کند و تصاویر صاف و نرمی را به مخاطب تحویل می دهد.

رادیو کنترل

رادیو کنترلر مویک مینی توانایی دریافت تصاویر HD تا سقف 4 کیلومتر را دارد. همچنین استیک های این رادیو کنترل قابلیت جدا شدن و اتصال سریع و بدون درد سر را دارد می باشند.

افزایش تایم پرواز DJI MAVIC MINI

MAVIC MINI نسبت به سایر رقبای هم رده خود در بازار دارای تایم پروازی بیشتری می باشد. این پرنده می تواند با شارژ کامل چیزی در حدود 30 دقیقه به صورت مداوم پرواز کند.

ضبط تصاویر سینمایی با DJI MAVIC MINI

همانطور که گفتیم با استفاده از نرم افزار پروازی DJI MIVIC MINI می توانید تنها با استفاده از چند گزینه تصاویر حیرت انگیزی را بدون نیاز به داشتن مهارت های پروازی خاصی ضبط کنید.

DJI MAVIC MINI دارای چند حالت پروازی از پیش تایین شده برای ضبط این گونه تصاویر می باشد. این حالت ها عبارتند از DRONIC ، HELIX و ROCKET که می توانید هرکدام از آن ها را برای ضبط تصاویر انتخاب کنید و MAVIC MINI به صورت خودکار شروع به ضبط خواهد کرد.

قابلیت جستجوی لوکیشن ها

نرم افزار پروازی DJI MAVIC MINI دارای ویژگی جالب دیگری با نام SkyPixel است. در این قسمت می توانید لوکیشن های فیلم برداری و یا تصویر برداری جالب خود را ذخیره کنید و لوکیشن تصویر برداری دیگر افراد را نیز مشاهده کنید.

ابزار آلات و لوازم جانبی DJI MAVIC MINI

مویک مینی دارای لوازم جانبی جالبی می باشد که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

هاب شارژر دو طرفه DJI MAVIC MINI

این هاب شارژر قابلیت شارژ ، حمل و نقل و نگه داری 3 باتری به صورت همزمان را دارد و همچنین می توانید از این هاب شارژر به عنوان یک پاور بانک برای گوشی موبایل خود نیز استفاده کنید.

کیف نگه داری کوچک

شما می توانید DJI MAVIC MINI خود را به همراه ابزار الات کوچک دیگر نظیر OSMO ACTION و یا OSMO Pocket درون این کیف کوچک قرار دهید.

کیت خلاقیت DJI MAVIC MINI

این کیت شامل برچسب ها و ماژیک های رنگی متنوعی است که می توانید با استفاده از آن ها MAVIC MINI خود را آن طور که دوست دارید طراحی و نقاشی کنید.

پایه شارژ مخصوص مویک مینی

شما می توانید مویک مینی خود را درون این محفظه به صورت اختصاصی و بدون نیاز به اتصال کابل شارژ کنید.

قاب نگه دارنده ملخ ها

این قاب سبک ومحکم به شما کمک می کند تا از ملخ های مویک مینی خود در حمل و نقل مراقبت کنید و همچنین به راحتی و با خیال راحت آن را درون جیب و یا کیف خود قرار دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از انواع محصولات کمپانی DJI مانند 3 OSMO MIBILE می توانید به مقاله مربوط به آن در سایت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *