آموزش, دی جی ای ( DJI )

معرفی نرم افزار شبیه ساز پرواز DJI SIMULATOR

شبیه ساز های پرواز نرم افزار هایی برای تمرین و آموزش مهارت پرواز با مولتی روتور ها می باشد . در این قسمت به بررس نرم افزار شبیه ساز پرواز DJI SIMULATOR خواهیم پرداخت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر محصولات کمپانی دی جی ای مانند نرم افزار DJI GO 4 به این قسمت مراجعه کنید.

معرفی کلی شبیه سازهای پرواز

شبیه ساز های پرواز برای آموزش و تمرین پرواز با انواع مولتی روتور ها ، هواپیما های بال ثابت و پهپاد ها استفاده می شود. در این شبیه ساز ها مانند شبیه ساز DJI SIMULATOR با متصل کردن رادیو کنترل به سیستم خود می توانید حس پرواز واقع گرایانه ای از پرواز با این نوع دستگاه ها را داشته باشید و با خطر و ریسک کمتری تبدیل به یک پایلوت شوید.

معرفی شبیه ساز پرواز DJI SIMULATOR

نرم افزار شبیه ساز پرواز کمپانی دی جی ای با نام DJ SIMULATOR یک شبیه ساز پرواز و آموزش پرواز کردن با دستگاه ها و مولتی روتور های خود شرکت DJI مانند موید ، فانتوم و … می باشد.

این شبیه ساز از تکنولوژی فلایت کنترل های خود کمپانی دی جی ای برای هرچه واقع گرایانه تر کردن تجربه پرواز استفاده کرده است.

با یک شبیه ساز معتبر پرواز کنید

شبیه ساز DJI SIMULATOR هر آنچه که شما برای تجربه یک پرواز واقع گرایانه و آمزش واقعی پرواز با پهپاد های کمپانی دی جی ای لازم داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید بدون ریسک و خطر آسیب دیدن و یا هزینه خرابی مولتی روتور های خود پرواز را به صورت کاملا اصولی و با تمرین زیاد در محیطی واقع گرایانه یاد بگیرید.

بخش های مختلف DJI SIMULATOR

شبیه ساز کمپانی DJI  برای ارتقاع مهارت کاربران خود دارای سه بخش مختلف با نام های SKILLS TRAINING ، FREE FLIGHT و  APPLICATION TRAININGمی باشد.

در بخش تمرین مهارت ها یا SKILLS TRAINING شما با مفاهیم اولیه پروازی نظیر هاور کردن و حرکات پایه آشنا خواهید شد و به مرور مهارت های پروازی خود را ارتقاء خواهید داد.

در بخش FREE FLIGHT یا پرواز آزاد می توانید تجربه یک پرواز آزادانه در محیط های مختلف و شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشید.

در بخش APPLICATION TRAINING نیز شما مهارت های پروازی را برای انجام ماموریت های خاصی نظیر پرواز های نظارتی بر روی خطوط برق را یاد خواهید گرفت.

اتصال وایرلس و بی سیم

شما برای راه اندازی و اتصال رادیو کنترل خود به شبیه ساز نیازمند اتصال از طریق سیم رابط نیستید و می توانید این کار را به صورت وایرلس انجام دهید.

مولتی روتور های موجود در DJI SIMULATOR

در شبیه ساز DJI SIMULATOR انواع مولتی روتور های سری MAVIC ، PHANTOM ، INSPIRE و MATRICE 200 وجود دارند که می توانید هر کدام را برای شروع آموزش و افزایش مهارت انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “معرفی نرم افزار شبیه ساز پرواز DJI SIMULATOR

  1. علی گفت:

    ببخشید این شبیه ساز از کجا میشه تهیه کرد دقیقا همین میخوام با تشکر

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام این نرم افزار با سخت افزار های خود شرکت دی جی ای کار میکنه و داخل نرم افزار dji assistant 2 قرار داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *