آموزش, دی جی ای ( DJI ), نقد و بررسی

مولتی روتور سمپاش DJI AGRAS MG-1S از کمپانی دی جی ای

مولتی روتور سمپاش DJI AGRAS MG-1S از کمپانی دی جی ای یکی از محصولات کارآمد این کمپانی می باشد که در مسائل مربوط به کشاورزی کاربرد مهمی دارد. در ادامه به بررسی این محصول می پردازیم.

اکتاروتور سمپاش DJI AGRAS MG-1S

مولتی روتور سمپاش DJI AGRAS MG-1S نسبت به مدل قبل خود یعنی MG-1 از کیفیت و تکنولوژی بالاتری برخوردار می باشد. فلایت کنترلر مورد استفاده در این مولتی روتور سمپاش ، A3 می باشد. همچنین در این مولتی روتور از یک رادار جدید برای تشخیص موانع استفاده شده که ضریب اطمینان پرواز را افزایش می دهد. سیستم پاشش سم و سنسور جریان مورد استفاده در این سیستم نیز از دقت و کیفیت بالایی برخوردار می باشند. برای استفاده از هگزاروتور سمپاش DJI AGRAS MG-1S می‌توانید از نرم‌افزار های مخصوص به خود آن استفاده کرده و عملیات های خود را انجام دهید.

فلایت کنترلر

فلایت کنترلر مورد استفاده در این مولتی روتور سمپاش ، A3 می‌باشد که می توانید در مقاله مربوط به بررسی فلایت کنترلر A3 مشخصات آن را بررسی کنید.

سنسور رادار

سه عدد رادار بادقت بالا برای تشخیص موانع در جلو ، عقب و زیر مخزن سمپاشی اکتاروتور سمپاش DJI AGRAS MG-1S تعبیه شده است. رادار مورد استفاده در کف این پهپاد سمپاش برای تنظیم دقیق ارتفاع است و رادار های جلو و عقب وظیفه تشخیص موانع موجود و همچنین تغییر ارتفاع در جلو یا پشت را دارند. همین امر باعث می‌شود که MG-1S ارتفاع خود را در بالای محصولات به خوبی حفظ کند.

سیستم اسپری

با استفاده از سیستم جدید سمپاشی در مولتی روتور سمپاش DJI AGRAS MG-1Sدقت اسپری و نحوه کنترل آن بهبود یافته است. با وجود دو کنترلر جداگانه برای جفت ناز جلو و جفت نازل عقب شما می‌توانید در سه حالت مختلف عملیات سمپاشی را انجام دهید.

  • سمپاشی با جفت نازل جلو
  • سمپاشی با جفت نازل عقب
  • سمپاشی با همه نازل ها به صورت همزمان

همچنین با بهبود سنسور های فشار و جریان در این سیستم شما می‌توانید کنترل بهتری در نحوه سمپاشی و مقدار خروجی سم آن داشته باشید.

رادیوکنترلر هوشمند MG-1S

کنترلر هوشمند اکتاروتور سمپاش DJI AGRAS MG-1S دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و با کیفیت 1080P می‌باشد که در زیر نور مستقیم خورشید نیز قابل مشاهده می باشد. کاربران با استفاده از سیستم برنامه‌ریزی عملیات درونی این کنترلر راندمان کاری خود را افزایش دهند. باتری این رادیو کنترلر نیز تا ۵ ساعت کارایی دارد و برای انجام اینگونه عملیات ها بسیار کاربردی به حساب می آید.

پلتفرم مدیریت زراعت دی جی ای

کمپانی دی جی ای یک پلتفرم مدیریت سمپاشی جامع ارائه می دهد. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید بر وضعیت پرواز هر مولتی روتور ، وضعیت اسپری کردن مولتی روتور مستر و مدیریت تیم سمپاشی نظارت داشته باشید تا میزان بازدهی عملیات افزایش یابد.

با تقسیم برنامه‌ ریزی هوشمند به اپراتور ها مدیریت عملیات سمپاشی کارآمد تر و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. زیرا از سمپاشی مکرر برخی قسمت‌ها توسط اپراتور های دیگر جلوگیری می شود.

باتری هوشمند

باتری مورد استفاده در اکتاروتور سمپاش AGRAS MG-1S کمپانی دی جی ای ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. مولتی روتور MG-1S با استفاده از این باتری می‌تواند بدون حمل بار تا ۲۲ دقیقه در هوا شناور بماند. یک پوسته محافظ با قدرت بالا و لرزشگیر در اطراف باتری وجود دارد. همچنین از کابل های آن برای افزایش ایمنی و ضریب اطمینان به خوبی محافظت می شود. همچنین باتری ولتاژ سل ها را به صورت پایدار نگه می دارد و این باعث افزایش طول عمر این باتری می شود.

شارژر باتری این محصول نیز دارای ۶ هاب با دو ورودی می‌باشد که مجموعاً توانایی شارژ ۱۲ عدد باتری را دارد.

شما می توانید اطلاعات بیشتر را در وبسایت کمپانی دی جی ای مطالعه نمایید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *