آموزش, دی جی ای ( DJI )

معرفی کوادکوپتر دی جی ای ماتریس 200 ( DJI MATRICE 200 V2 )

شرکت چینی DJI ، کوادکوپتر دی جی ای ماتریس 200 را برای مصارف صنعتی طراحی کرده است .
حداکثر زمان پرواز 38 دقیقه و برد آن 8 کیلومتر است که در ادامه بیشتر راجع به این کوادکوپتر پرقدرت می پردازیم .

ماتریس 200 دارای ساختار نیرومندی است که از لحاظ مقاومت در باد و باران و گرد و غبار ، دارای استاندار IP43 است . همچنین دارای سیستم گرمایش باتری برای افزایش زمان پرواز در دماهای بالا است .

پلتفرم کواد کوپتر دی جی ای ماتریس 200 برای نیازهای خاص شما تنظیم شده است و با دوربین هایی که روی گیمبال زنمیوس قرار دارند ؛ سازگار است ، که می تواند همه چیز را از عکس های سلامتی گرفته تا تصویربرداری حرارتی فراهم کند .

همچنین پیشنهاد می شود که به مقاله ی دی جی ای ماتریس 100 یکی دیگر از اعضای خانواده ی ماتریس مراجعه کنید .

کوادکوپتر دی جی ای ماتریس 200 ( DJI Matrice 200 V2 )

ساخته شده برای مصارف صنعتی ، کوادکوپتر Matrice 200 از DJI قصد دارد تا به شرایط خطرناکی برای انتقال اطلاعات حیاتی به پرسنل موجود در زمین برود . با داشتن 38 دقیقه زمان پرواز و برد 8 کیلومتری می تواند در صنایع و حرفه های مختلفی پیاده سازی شود .
بازرسی از زیرساخت ها و مشاهده دقیق شرایط اضطراری فقط دو کار است که این کواد کوپتر صنعتی فوق العاده می تواند انجام دهد .

DJI همچنین ایمنی را در هنگام خلبانی ماتریس 200 ، اولویت اصلی خود قرار داده است و این فن آوری های چندگانه را به هواپیماهای بدون سرنشین می دهد تا نه تنها از اطرافیان محافظت کنند بلکه داده هایی را که به خلبان ارسال می کنند نیز محافظت می کند .
رمزگذاری AES-256 سیگنال های بی سیم شما باعث ایجاد امنیت بیشتر داده ها می شود در حالی که از مانع جلوگیری می کنید .

ویژگی های Matrice 200

انتقال از راه دور و خلبانی

DJI شامل یک کنترل از راه دور Cendence S است که از سیستم انتقال OcuSync 2.0 پشتیبانی می کند تا به اطمینان از پروازهای طولانی و پایدار کمک کند . ثبات و اتصال مداوم سیگنال از طریق تعویض خودکار بین دو باند وایرلس تضمین می شود . با استفاده از این فناوری بی سیم ، برد پرواز می تواند تا 8 کیلومتر برسد .

دقت داده های TimeSync

فن آوری TimeSync DJI به گونه ای طراحی شده است که با تراز کردن مداوم کنترلر پرواز ، دوربین ، ماژول GPS و سایر لوازم جانبی و اضافه بار ، می تواند موقعیت جغرافیایی دقیق اطلاعات شما را ارائه دهد .

مرکز ثقل کالیبراسیون

کوادکوپتر دی جی ای ماتریس 200 توانایی حمل بارهای مختلف را دارد و این توانایی می تواند تعادل ماتریس 200 را از بین ببرد . شما به احتمال زیاد می توانید پرواز کنید ، اما زمان پرواز را کاهش می یابد . DJI به شما امکان می دهد تا مرکز ثقل هواپیماهای بدون سرنشین را برای بهینه سازی بهتر عملکرد ، بدون توجه به آنچه در آن حمل می کند ، تنظیم کنید .

Discreet Mode ( حالت احتیاط )

از طریق برنامه DJI Pilot ، می توانید تمام چراغ های بیرونی ماتریس 200 را خاموش کنید تا این پرنده بدون جلب توجه در هوا پرواز کند .

ایمنی و امنیت

  • رمزگذاری AES-256 : رمزگذاری داده های ماتریس به خلبان کمک می کند تا اطلاعات حساس توسط سایرین غیرقابل دریافت شود .
  • سنسور برخورد با مانع ( Obstacle avoidance ): سیستم FlightAutonomy از سنسورهای جلو ، پایین و فوقانی برای شناسایی موانع و جلوگیری از برخورد با موانع استفاده می کند و توانایی هاور در یک نقطه را فراهم می کند .
  • چراغ ضد برخورد : چراغ های جلو و پایین باعث می شود هواپیمای بدون سرنشین در شب یا در شرایطی با نور کم نمایان شود .
  • DJI AirSense : گیرنده داخلی ADS-B تب هایی را در فضای هوایی اطراف خود نگه می دارد و به صورت خودکار داده های همان لحظه را در مورد هواپیماها یا هلیکوپترهای مجاور به خلبان ارائه می دهد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *