آموزش, دی جی ای ( DJI ), نقد و بررسی

معرفی و نقد و بررسی گیمبال تصویر برداری DJI RONIN 2

DJI RONIN 2 جدید ترین محصول از سری گیمبال های تصویر برداری RONIN می باشد.در این مقاله به معرفی و نقد و بررسی این محصول کمپانی DJI خواهیم پرداخت.

شما می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد سایر گیمبال های رونین کمپانی DJI مانند DJI RONIN-SC در سایت ما بدست آورید.

DJI RONIN 2 گیمبالی قدرتمند

این گیمبال قدرتمند از موتورهایی قوی و ویژگی های منحصر به فردی استفاده کرده است که RONIN 2  را قادر ساخت تا توانایی پشتیبانی از انواع مدل دوربین ها تا سقف 13.5 کیلوگرم را داشته باشد.

RONIN 2 توانسته با استفاده از این موتور های قدرتمند مقاومت بسیار زیادی را در برابر باد های شدید و تحرکات بسیار زیاد بدست آورد که باعث شده بتوان حتی برای نصب بر روی ماشین ها و فیلم برداری در حال حرکت نیز بسیار مناسب باشد.

همچنین با جایگذاری سوکت های اتصال مختلف قادر خواهید بود تا انواع ابزار آلات ضافی نظیر فوکوس خودکار و غیره را به راحتی برروی این گیمبال نصب کنید.

سازگاری و تطبیق پذیری بالای DJI RONIN 2

شما می توانید ازDJI RONIN 2 به راحتی در صورت های مختلف استفاده کنید. به دلیل ساختار ماژورال ، DJI RONIN 2 این قابلیت را دارد تا به راحتی بر روی هر ابزاری نظیر پایه ثابت ، کرین ، کابل های فیلم برداری و غیره و با کمترین درد سر به راحتی نصب شود

استفاده آسان از DJI RONIN 2

اضافه کردن تجهیزات و آپشن هایی به DJI RONIN 2 باعث شده تا استفاده از ااین نوع گیمبال آسان تر از همیشه شود. شما می توانید نصب و راه اندازی و تنظیم مکانیکی تمامی قسمت های این گیمبال نظیر دوربین ، باتری و سایر ابزار آلات اضافی را به راحتی و تنها با استفاده از چند گیره متحرک انجام دهید.

همچنین این گیمبال از یک نمایشگر بر روی خود بهره می برد که می توانید تنظیمات گیمبال را در آن انجام دهید. در کنار این نمایشگر پیش فرض می توانید تمامی اطلاعات و تنظیمات را بر روی گوشی هوشمند خود با استفاده از ارتباط وایرلس و بی سیم داشته باشید.

 DJI RONIN 2  گیمبالی هوشمند

از دیگر ویژگی های این گیمبال می توان به قابلیت ضبط تصاویر به صورت هوشمند و با استفاده از تنظیمات از پیش تعیین شده مانند تصاویر PANORAMA و ویدئو های TIMELAPS اشاره کرد که برداشت آن ها به صورت دستی کار بسیار سخت و زمان بری خواهد بود.

سیستم تغذیه قدرتمند DJI RONIN 2

DJI RONIN 2 از دو باتری برای تغذیه استفاده می کند. این کار باعث شده تا این محصول نیازی به برق رسانی جداگانه نداشته باشد و بتوان با استفاده از این دو باتری مدت زمان بیشتری گیمبال ، دوربین و سایر تجهیزات اضافی را تغذیه کرد.

همچنین به دلیل استفاده از دو باتری به صورت همزمان و کارکرد کامل گیمبال و تجهیزات به صورت کامل تنها با یک باتری، می توانید باتری های این گیمبال را بدون نیاز به قطع کلی تغذیه و خاموش شدن گیمبال وتجهیزات تعویض و شارژ کنید.

عملکرد قابل قبول گیمبال DJI

این سیستم کمپانی DJI به گونه ای طراحی شده است تا از همه لحاظ بهترین بوده و هیچ جای نقصی را باقی نگذارد. طراحی دقیق و مهندسی ، متریال فیبر کربن ، باتری های پر قدرت ، موتور های کم مصرف استفاده از سامانه موقعیت یاب ( GPS ) و بسیار از ویژگی های دیگری که ذکر شد باعث شده تا این گیمبال به صورت موفق و پر قدرتی ظاهر شده و قلب هر کاربری را به راحتی تصرف کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *