آموزش, دی جی ای ( DJI ), نقد و بررسی

معرفی و نقد و بررسی صفحه نمایش DJI CRYSTALSKY

در این قسمت به نقد و بررسی صفحه نمایش و نمایشگر جدید کمپانی DJI با نام CRYSTALSKY خواهیم پرداخت. این صفحه نمایش دارای ویژگی ها و خصوصیات جالبی است که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

معرفی کلی DJI CRYSTALSKY

DJI CRYSTALSKY صفحه نمایش جدید کمپانی دی جی ای می باشد. این نمایشگر با طراحی خاص و ویژگی های منحصر به فرد خود در فضا های باز و نور شدید آفتاب استفاده می شود. همچنین DJI تدابیری اندیشیده است تا کار با این صفحه نمایش به شدت آسان شده و نیاز به تشریفات خاصی نداشته باشد و شما تنها با استفاده از این صفحه نمایش بتوانید حتی کنترل تنظیمات دوربین ها و گیمبال خود را نیز به دست بگیرید.

DJI CRYSTALSKY صفحه نمایشی با روشنایی فوق العاده

این صفحه نمایش دارای درخشندگی 2000 کاندلا بر متر مربع می باشد که این درخشندگی بسیار بیشتری نسبت به نمایشگر های معمولی است. این ویژگی باعث شده تا تصاویر شفاف تر و واضح تر شده و برای استفاده در فضا های پر نور مانند فضای های باز بسیار مناسب باشد.

ارسال تصویر با تاخیر کمتر در DJI CRYSTALSKY

سایر نمایشگر ها نظیر گوشی های هوشمند در دریافت و نمایش تصاویر تاخیری در حدود 220 میلی ثانیه دارند. این تاخیر به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موجود در دستگاه ها می باشد. اما DJI CRYSTALSKY با رفع این مشکلات و استفاده از سیستم دی کود کردن جدید تصاویر توانسته این تاخیر را به حداقل و به حدود 180 میلی ثانیه برساند.

نمایشگری قابل تنظیم همراه با نرم افزار DJI GO

سیستم راه اندازی و کاربری DJI CRYSTALSKY به گونه ای طراحی شده است که نیازی به استفاده از نرم افزار های جانبی متفرقه در سیستم عامل های اندروید و IOS نداشته باشد. این نمایشگر با نرم افزار تخصصی کمپانی دی جی ای یعنی DJI GO به خوبی سازگار شده است . شما می توانید تمامی دسترسی ها به آپشن های متفاوت نظیر نقشه های افلاین ، پارامتر های پروازی ، انواع تنظیمات و غیره را توسط این نمایشگر داشته باشید.

سیستم برق رسانی قدرتمند

CRYSTALSKY از یک باتری 4920 میلی آمپری استفاده می کند که به این نمایشگر اجازه می دهد نسبت به نمایشگر های معمولی زمان کاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. برای سایز 7.85 اینجی این نمایشگر با استفاده از این باتری می توانید تا سقف 4 الی 5 ساعت و برای سایز 5 اینچی آن نیز می توانید تا سقف 5 الی 6 ساعت به صورت مداوم استفاده کنید.

قابلیت اتصال 2 کارت حافظه به صورت هم زمان

از دیگر قابلیت های CRYSTALSKY می توان به اتصال هم زمان 2 SD CARD نام برد البته می توانید فیلم های ضبط شده خود را توسط پورت HDMI موجود بر روی مانیتور نیز انتقال دهید . همچنین می توانید با استفاده از ادیتور داخلی نرم افزار DJI فیلم های ضبط شده خود را به راحتی و مانند یک ادیتور حرفه ای ادیت کنید. این نمایشگر از دی کودر H.264 و H.265 استفاده می کند.

پورت ها و سیستم های ارتباطی CRYSTALSKY

CRYSTALSKY دارای پورت ها و سیستم های ارتباطی متنوعی برای استفاده راحت تر و گسترده از این نمایشگر می باشد. شما می توانید از پورت HDMI این نمایشگر تصاویر خود را به صورت 4K دریافت کرده و آن را به FPV GOGLLES ها و سایر نمایشگر ها متصل کنید. همچنین می توانید این کار را با استفاده از اتصال وای فای به گوشی هوشمند خود نیز انجام دهید و یا تصاویر ضبط شده خود را توسط پورت USB تایپ A  بر روی یک حافظه خارجی نظیر فلش و یا هارد نیز ذخیره کنید.

علاوه بر آن این نمایشگر دارای پورت های USB تایپ C و MICRO USB نیز می باشد که قابلیت اتصال رادیو کنترل ها را به این نمایشگر اضافه کرده است.

نکته:

با اتصال CRYSTALSKY به اینترنت می توانید آخرین آپدیت های موجود را برای این نمایشگر دریافت کنید و همچنین تصاویر ضبط شده خود را در شبکه های مجازی با حجم بسیار پایین و کیفیت بالا به اشتراک بگذارید.

عمکلرد مناسب در دما های مختلف

اکثر سیستم های هوشمند و مخصوصا نمایشگر ها در بازه دمایی محدودی عملکرد خوبی را خواهند داشت. اما CRYSTALSKY به گونه ای طراحی شده است که بتواند از دمای 20- درجه تا 40 درجه سیلسیوس به خوبی عمل کند.

سازگاری با انواع سیستم ها

نمایشگر CRYSTALSKY با انواع مولتی روتورهای شرکت دی جی ای نظیر سری فانتوم 4 ، فانتوم 3 ، ماتریس و مویک از طریق وای فای به خوبی اتصال برقرار می کند. همچنین طبق گفته های بالا می توانید انواع رادیو کنترل های کمپانی DJI نظیر CENDENCE را از طریق پورت های MICRO USB و USB تایپ C  به این نمایشگر متصل کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *