آموزش, نقد و بررسی

معرفی و بررسی کلی کوادکوپتر Kolibri Hellfire HD

در این قسمت به بررسی کلی کوادکوپتر Kolibri Hellfire با دوربین تصویر برداری HD پرداخته و ویژگی های کلیدی این پهپاد را معرفی خواهیم کرد.

کواد کوپتر Kolibri Hellfire

کواد کوپتر Kolibri Hellfire پهپادی با قابلیت تصویر بردای هوایی می باشد که می تواند تا فاصله 12.5 متری و با مدت زمان 15 دقیقه پرواز کند.این کوادکوپتر دارای یک دوربین HD بر روی خود میباشد که در ادامه به بررسی دقیق تر هرکدام از ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

سیستم کنترلی Kolibri Hellfire

شما می توانید این کواد کوپتر را با استفاده از رادیو کنترل مخصوص تا شعاع 12.5 متری کنترل کرده و همچنین می توانید آن را با استفاده از گوشی هوشمند خود تا شعاع 3 متری کنترل کنید. شما می توانید با اتصال گوش هوشمند خود به کواد کوپتر Kolibri Hellfire علاوه بر کنترل کامل بر حرکات پهپاد تصاویر دریافتی را به صورت در لحظه و زنده بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت مشاهده کنید.

دوربین تصویر برداری

همانظور که در بالا گفته شد کواد کوپتر Kolibri Hellfire دارای یک دوربین متصل شده به پهپاد برای تصویر برداری هوایی می باشد. دوربین نصب شده بر روی این پهپاد از نوع دوربین هایی با کیفیت تصویر برداری HD 720P با سرعت فیلم برداری 120 فریم بر ثانیه است. تصاویر گرفته شده با این دوربین نیز دارای 120 درجه زاویه دید می باشند. تمامی تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط این پهپاد را می توانید در حافظه Micro SD Card تا سقف 32 گیگا بایت ذخیره کنید.

Kolibri Hellfire کواد کوپتری هوشمند

کواد کوپتر Kolibri Hellfire دارای ویژگی ها و آپشن های متفاوتی است برای مثال یکی از مود های موجود بر روی این پرنده به شما کمک می کند تا بتوانید با حفظ ارتفاع در اطراف پرواز کنید و یا می توانید با رسم نقشه پرواز بر روی گوشی هوشمند خود مسیر پرواز را برای این پهپاد از پیش مشخص کرده و آن را به یک پرواز مستقل بدون نیاز به کنترل از طریق رادیو کنترل بفرستید.

از سایر ویژگی های کواد کوپتر Kolibri Hellfire می توان به تی اف تنها با استفاده از یک دکمه ، فرود اضطراری و قابلیت اتصال عینک های FPV یا به اصطلاح Goggle ها برای پرواز FPV اشاره کرد.

موفق باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *