آموزش, دی جی ای ( DJI ), نقد و بررسی

معرفی و بررسی سیستم نظارتی و امنیتی DJI AEROSCOPE

 در این بخش به بررسی و معرفی سیستم نظارتی و امنیتی کمپانی دی جی ای با نام DJI AERO SCOPE خواهیم پرداخت. این سیستم برای نظارت و پایش مناطق امنیتی و حساس به کار می رود.

سیستم امنیتی DJI AEROSCOPE

پیشرفت روز افزون دنیای پهپاد ها و مولتی روتور ها روز به روز در جهان در حال افزایش می باشد. این محبوبیت و استفاده همگانی در همه زمینه ها نظیر کشاورزی ، صنعتی ، نقشه برداری ، تفریحی و… گاهی باعث ایجاد مشکلاتی نیز خواهد شد.

یکی از این مشکلات ایجاد فضای ناامن برای سازمان ها و مناطق حساس امنیتی نظیر زندان ها ، پایگاه های نظامی و ساختمان های دولتی می باشد.کمپانی دی جی ای راه حلی برای این موضوع رائه داده است.

این کمپانی سیستم امنیتی را با نام DJI AEROSCOPE طراحی کرده است که می تواند اکثر پهپاد های محبوب و موجود در بازار را با استفاده از سیگنال های الکترونیکی که این پهپاد ها از خود ساطع می کنند شناسایی کند.

برسی کلی این محصول

محصول جدید دی جی ای در واقع سیستمی با قابلیت شناسایی می باشد. این سیستم قادر است تا درهنگام پرواز پهپاد های ناشناس اطلاعات آن ها نظیر مسیر حرکت و سایر اطلاعات را در لحظه شناسایی کند.

این قابلیت های DJI AEROSCOPE و نمایش اطلاعات کاملی از پهپاد های ناشناس باعث می شود تا سازمان های امنیتی در صورت نفوذ قادر باشند تا عکس العملی به موقع و درست را داشته باشند.

نکته :

توجه داشته باشید که استفاده از سیستم امنیتی DJI AEROSCOPE عمومی نبوده و شما برای استفاده از چنین سیستمی نیازمند داشتن مجوز های سخت گیرانه و قانونی خواهید بود.

یونیت ثابت این محصول

این یونیت برای عملکردی کامل و مراقب و نظارتی بلند مدت و یکپارچه طراحی شده است. این یونیت که بخشی از سیستم امنیتی DJI AEROSCOPE می باشد قابلیت سفارشی سازی تنظیمات مخصوصی را دارد که استفاده از این تنظیمات باعث رسیدن به بهترین سطح امنیتی درمنطقه مورد نظر می شود.

این یونیت ثابت قابلیت نمایش اطلاعات پهپاد تا حد اکثر شعاع 50 کیلومتری را دارد که این شناسایی در سرعت باور نکردنی تنها 2 ثانیه انجام می پذیرد.

یونیت قابل حمل سیستم  DJI AEROSCOPE

این یونیت نیز بخش دیگری از سیستم امنیتی DJI AEROSCOPE می باشد که به منظور استفاده در شرایط و مواقع زودگذر طراحی شده است . این یونیت که متشکل از یک کیف دستی کوچک می باشد به شما اجازه می دهد تا در شرایط در دسترس نبودن یونیت ثابت به سرعت و با کمترین مشکل اقدام به شناسایی پهپاد ها کنید.

این یونیت قابل حمل به دلیل طراحی منحصر به فرد آن قابلیت استفاده در شرایط دشوار را دارد. همچینین لازم به ذکر است که این یونیت را هم می توانید با استفاده از باتری های استاندارد TB50 و همچنین سایر مولد های برق تغذیه کنید.

سیستم مدیریتی و طراحی این محصول

همانطور که گفته شد این محصول که یک سیستم امنیتی و شناسایی می باشد با استفاده از تکنولوژی مدیریتی پیشرفته اطلاعات ابزار هایی را برای شناسایی و تحقیق در رابطه با پهپاد های نا شناس و تنظیمات پیشرفته برای بالا بردن کارایی در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین لازم به ذکر است که DJI AEROSCOPE از کیت توسعه نرم افزاری یا همان SDK برای رفع نیاز ها خاص و همچنین ادغام سیستم های مختلف پشتیبانی می کند.

برای اطلاع از سایر محصولات کمپانی DJI و بررسی بیشتر آن ها نظیر مویک 2 پرو می توانید به این قسمت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *