آموزش, رادیو کنترل و سیستم های ارتباطی

معرفی و بررسی رادیو کنترل مدل Tango محصول شرکت TBS

در این بخش به معرفی رادیو کنترل Tango محصول شرکت TBS خواهیم پرداخت و معایب و مزایای این رادیوکنترل را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

رادیو کنترل TBS Tango

شرکت بلک شیپ ( TBS ) با تولید رادیو کنترل مدل Tango گام بزرگی در صنعت رادیو کنترل ها برداشته است . این رادیوکنترل با ظاهری شبیه به کنترلر های بازی و صفحه نمایش موجود بر روی آن با هدف کمک به پایلوت ها و پرواز های FPV تولید شده است ، که در ادامه به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت .

نگاهی کلی به TBS Tango

قبل از رونمایی رادیو کنترل مدل Tango با پیشینه ی قوی که از شرکت Blacksheep دیده بودیم ، انتظار محصولی بی عیب و نقص ، با طراحی خلاقانه ای بودیم که رادیوکنترل TBS Tango تا حد زیادی این انتظار را بر آورده کرده است .

این رادیو کنترل در نگاه اول دارای ظاهری خوب شبیه به دسته های بازی و همینطور یک صفحه نمایش کوچک برای نمایش تصاویر FPV می باشد .
همچنین شما می توانید با استفاده از دکمه های روی رادیو کنترل یا اصطلاحا D-pad ها به راحتی به منو و تنظیمات رادیو دسترسی داشته باشید . همچنین TBS برای اتصال هدست جک FPV را درپشت رادیوکنترل تعبیه کرده است .
علاوه بر آن دارای جکی برای اتصال هرگونه ماژول اضافه است اما به خودی خود این رادیو کنترل دارای ماژول اضافی برای نصب نمی باشد .

راه اندازی رادیو کنترل Tango

راه اندازی این رادیو کنترل بسیار ساده و بدون هیچ دردسری است چرا که برای راه اندازی آن تنها نیاز دارید تا ماژول ارتباطی مورد نظر خود را بر روی آن قرار داده و با تنظیم کردن اولیه و بایند کردن این ماژول به راحتی از رادیو کنترل استفاده کنید .

تجربه اولین پرواز با TBS Tango

به دلیل شکل منحصر به فرد TBS Tango کمی طول خواهد کشید تا به آن عادت کنید اما بعد از گذشت مدتی حس خوبی نسبت به پرواز به این رادیوکنترل خواهید داشت چرا که نسبت به سایر رادیو کنترل های قدیمی و نسبتا بزرگ استفاده از TBS Tango به مراتب راحت تر بوده و به نظر می رسد تیم BlackSheep گام درست را در روند طراحی رادیو کنترل ها برداشته است .

کیفیت و نوع ساختار TBS Tango

از نظر کیفیت ساخت و نوع مواد استفاده شده به نظر می رسد نسبت به سایر رادیو کنترل ها از کیفیت پایین تری برخوردار است و شما نیاز دارید تا با احتیاط و مراقبت بیشتر از آن استفاده کنید .

صفحه نمایش موجود بر روی Tango از کیفیت قابل قبولی برخودار است .
استیک ها و گیمبال ها دارای کیفیت ساخت خوبی هستند و دکمه ها و کلید های چرخشی نیز دارای کیفیت متوسطی هستند .

خرید این رادیو کنترل برای چه کسانی پیشنهاد می شود

در واقع نمی توان این رادیو کنترل را برای پایلوت های پهپاد های مسابقه ( Race ) حرفه ای پیشنهاد کرد چرا که TBS Tango نمی تواند جای خالی رادیو هایی نظیر Taranis را برای شما پر کند . اما از طرفی پایلوت های تازه کار و کسانی که به صورت تفریحی پرواز می کنند ، می توانند اوقات خوبی را با این رادیو کنترل داشته باشند اما همانطور که گفتم عادت کردن به این رادیو کنترل ممکن است کمی زمان بر باشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *