آموزش, دی جی ای ( DJI )

معرفی محصول جدید کمپانی دی جی ای با نام DJI BATTERY STATION

در ین بخش به معرفی محصول جدید کمپانی دی جی ای  با نام DJI BATTERY STATION که یک کیف برای حمل و نقل و شارژ باتری های TB50 می باشد خواهیم پرداخت.

معرفی کلی DJI BATTERY STATION

یکی از مشکلاتی که استفاده از تعداد زیادی باتری به همراه دارد ، مشکل حمل و نقل ، نگه داری و شارژ آن ها می باشد. کمپانی دی جی ای با ارائه راه حلی کامل توانسته این مشکلات را به خوبی حل کند. این کمپانی به تازگی محصولی با نام  DJI BATTERY STATION را معرفی کرده است.

این محصول در واقع یک کیف کوچک می باشد. با استفاده از این کیف شما می توانید باتری های خود را به راحتی نگه داری و حمل و نقل کنید. از ویژگی های جذاب این محصول می توان به توانایی شارژ باتری ها در همین کیف و بدون نیاز به شارژر های اضافی اشاره کرد.

DJI BATTERY STATION شارژری بی نقص

همانطور که گفته شد DJI BATTERY STATION قابلیت شارژ باتری ها در خود را نیز دارد. در واقع این کیف را می توان یک شارژر کامل و بی نقص نیز در نظر گرفت. چراکه می توانید به طور همزمان و موازی 8 باتری TB50 را به راحتی شارژ کنید.

همچنین علاوه بر باتری ها می توانید با استفاده از DJI BATTERY STATION سایر ابزار و دستگاه های خود نظیر گوشی موبایل ، رادیو کنترل INSPIRE 2 و باتری های هوشمند WB37 را توسط پورت های قرار داده شده بر روی این محصول شارژ کنید.

شارژ و حمل و نقل ایمن

با اتصال باتری ها به DJI BATTERY STATION شما قادر خواهید بود تا ولتاژ و آمپراژ باتری را بر روی LCD موجود در این محصول مشاهده کنید. این محصول قادر است در صورت آپدیت شدن فریمور ، فریمور باتری ها را نیز بدون نیاز اتصال به کامپیوتر آپدیت کند.

همچنین طوری طراحی شده است که بتواند تا سقف 12 باتری TB50 ، 2 باتری WB37 و یک هاب شارژر را در خود به راحتی جای دهد.به دلیل وجود چرخ در زیر این کیف نیز حمل و نقل آن راحت می باشد.

مود های شارژ هم زمان در DJI BATTERY STATION

DJI BATTERY STATION برای شارژ اتری ها به صورت همزمان دارای 3 مود مختلف NORMAL ،  Quickو Silent می باشد.

مود عادی یا Normal برای شارژ 8 باتری TB50 به صورت معمولی و همزمان استفاده می شود. در این مود هر 8 باتری با یک ولتاژ و آمپراژ و به صورت مساوی شارژ می شوند.

در مود سریع و یا Quick 4 باتری از 8 باتری که ولتاژ بالاتری را نسبت به بقیه دارند با سرعت بیشتر در حدود 35 دقیقه به شارژ 90 درصدی خواهند رسید. این مود برای موارد اورژانسی بسیار مفید خواهد بود.

در مود Silent نیز دستگاه به صورت آرام و با کمترین ایجاد صدا و با قدرت کمتری باتری ها را شارژ خواهد کرد.

تخلیه باتری ها با روشی ساده و سریع در DJI BATTERY STATION

در صورتی که نیاز داشتید باتری های خود را در مسافت های طولانی حمل و یا انبار کنید می توانید از این محصول استفاده کنید.چرا که DJI BATTERY STATION قادر است باتری ها را برای حمل نقل تا 25 درصد ظرفیت تخلیه کند و برای انبار کردن نیز شارژ باتری ها را به 50 درصد ظرفیت می رساند. این ویژگی باعث می شود تا کیفیت و طول عمر باتریه ای شما در طولانی مدت افت نکرده و باتری های شما برای مدت بیشتری استفاده شوند.

طراحی پیشرفته DJI BATTERY STATION برای ایمنی و رضایت بیشتر

این محصول طوری طراحی شده تا در هر شرایط و از هر لحاظ ایمنی شما و باتری هایتان را در بالاترین سطح قرار دهد. به این صورت که با سیستم خنک کننده داخلی موجود در آن موجود کاهش دمای باتری ها در حین شارژ و یا تخلیه می شود. همچنین با سیتم هوشمندی که دارد دمای هر باتری را در هنگام شارژ و یا تخلیه اندازه می گیرد تا هر باتری در دمای ایمن باشند. در صورتی که هر باتری بیش از حد داغ شود برای ایمنی بیشتر تمامی فعالیت ها را متوقف می کند. DJI BATTERY STATION از جنس پلاستیکی با استاندارد های بالا تهیه شده است تا از آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری شود.

همچنین برای اطلاع از سایر محصولات کمپانی دی جی ای علاوه بر DJI BATTERY STATION مانند کواد کوپتر INSPIRE 2 نیز می توانید به مقاله مربوط به آن در صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *