آموزش, اخبار پهپاد ها, دی جی ای ( DJI )

معرفی محصول جدید شرکت DJI به نام Robomaster S1

Robomaster S1 یک ربات آموزشی است که ساخته شده تا پتانسیل هر نوع یادگیری را با استفاده از هوش مصنوعی ( AI ) داشته باشد. این ربات که با الهام از مسابقات سالانه رباتیک Robomaster ساخته شده کاربران خود را با درک عمیقی از علوم ریاضی ، فیزیک و برنامه نویسی آشنا می کند و با ویژگی های هوشمندی که دارد کاربران را سر ذوق می آورد.

محصول شرکت دی جی ایDJI Robomaster S1

طراحی S1 نمونه قابل توجهی از کارایی دستگاه است. با استفاده از تنظیمات قدرتمند ، S1 به شما اجازه می دهد تا محدودیت های خود را از بین ببرید و این محدودیت ها را تا زمان کسب آمادگی لازم از خود دور کنید.

کنترلر هوشمند

با استفاده از CPU قدرتمند ، کنترلر هوشمند Robomaster S1 می تواند به طور همزمان از توابع مختلفی مانند انتقال تصویر با وضوح بالا ، محاسبات هوش مصنوعی (AI) و توسعه برنامه های کاربردی پشتیبانی کند. همچنین انتقال داده ها را به صورت یکپارچه هماهنگ می کند تا سیگنال های فرمان را اجرا کند.

blaster

S1 Blaster از چراغ های LED استفاده می کند تا مسیر پرتاب گلوگه های ژله ای و پرتو مادون قرمز مشخص کند. جلوه های صوتی و حرکاتی نظیر عقب جلو رفتن BLASTER هنگام شکلیک به این سیستم اضافه شده تا حس شبیه سازی نبرد های بزرگ را به شما القاء کند. برای ایمنی بیشتر ، BLASTER از گلوله های ژله ای غیر سمی و بی خطر استفاده می کند و همچنین دارای محدودیت های سرعت و زاویه شلیک نیز می باشد.

گیمبال 2 محوره

محدوده چرخش گیمبال استفاده شده در این ربات در محور yaw حدود 540 درجه و در محور pitch چیزی در حدود 65 درجه است. همچنین محدوده نمایش گسترده ای از دوربین های FPV را ارائه می دهد. درایور داخلی موتور براشلس به طور همزمان و با کمک IMU و الگوریتم های پیشنهادی با یکدیگر کار می کنند تا گیمبال ربات بتواند با کنترل لرزش در حدود 0.02± عمل کرده و تصویری واضح و بدون لرزش را انتقال دهد.

چرخ های مکانیکی

ربات S1 دارای چرخ های مکانیکی است که هرچرخ دارای 12 غلتک بوده و به ربات اجازه حرکت دقیق را می دهد. همچنین سیستم تعلیق جلویی به ربات قابلیت تطبیق پذیری در طول مسیر حرکت را می دهد.

موتور های با کیفیت بالا

Robomaster S1 دارای موتور های سفارشی m35081 همراه با اسپید کنترل های FOC بوده که گشتاور خروجی 250 میلی نیوتن متر را در اختیار کاربر قرار می دهند. سنسورهای اثر بخشی خطی با الگوریتم های پیشرفته ، اجازه کنترل دقیق را به ربات می دهد. اضافه شدن مکانیزم های ایمنی ثبات خوبی را به همراه دارد.

زره هوشمند

شش پنل زرهی هوشمند S1 را برای تشخیص گلوله ژله ای و یا اشعه مادون قرمز پوشش می دهد. سیستم داوری می تواند داده های ضربه ای را تجزیه و تحلیل کرده و آن را در همان لحظه بر روی صفحه نمایش نشان داده و در روند مسابقه تاثیر دهد.

آموزش باdji Robomaster s1

dji Robomaster s1 دنیای دیجیتال را به دنیای واقعی متصل می کند. وارد کردن تئوری های انتزاعی به دنیای واقعی از طریق تمرین های عملی. S1 زبان های برنامه نویسی scratch و python را پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا ریاضی ، فیزیک و تکنولوژی هوش مصنوعی را به گونه ای پیشرفته و الهام بخش تجربه کنند.

برنامه نویسی python و scratch

ربات S1 قابلیت پشتیبانی از دو زبان python و scratch را دارد که این امر به شما امکان می دهد توانایی های خود را ارتقاء دهید و مهم نیست که شما یک برنامه نویس آماتور یا یک برنامه نویس ماهر باشید.

امکانات بی پایانdji Robomaster s1

امکانات قابل توجه بالغ بر 46 قسمت جداگانه ای که در اختیار کاربر قرار می دهد به شما فضای نامحدودی جهت نوآوری ها داده و به شما امکان رشد و یادگیری را در جهت افزایش قابلیت های خود و S1 را می دهد. شش پورت pwm استفاده شده در این ربات از لوازم جانبی سفارشی سازی شده پشتیبانی می کنند تا قابلیت های بی شمار S1 و دنیای رباتیک را کشف کنید.

تکنولوژی هوش مصنوعی (AI)

تکنولوژی هوش مصنوعی به ربات اجازه می دهد تا صدا ها ، حرکات و حتی حضور سایر ربات های S1 نزدیک خود را تشخیص دهد. بازی با dji Robomaster s1 دری تازه از دنیای هوش مصنوعی را به روی شما باز کرده و به شما اجازه می دهد تا مقدمه ای عالی برای تکنولوژی آینده را یاد بگیرید.

با AUTO DRIVING شروع کنید

با استفاده از نشانگرهای دیداری که برای ایجاد چراغ های راهنمایی و سایر موانع به کار می روند کاربران می توانند برنامه های شخصی خود را بنویسند که این امر به S1 اجازه می دهد تا به طور خودکار رانندگی کرده و وظایف پیچیده را به اجرا برساند. شما می توانید اصول ریاضی شامل مکانیک حرکت ربات را با استفاده از 6 ماژول هوش مصنوعی تعبیه شده بر روی ربات برنامه ریزی و کنترل کنید که از این طریق می توانید درک عمیق تری از تکنولوژی هوش مصنوعی با استفاده از بالا بردن مهارت خود کسب کنید.

مسابقه اختصاصی خودتان را بسازید

مسابقات سالانه Robomaster که این ربات از آن الهام گرفته شده مسابقه ای بسیار مهیج است. شما می توانید با استفاده از این ربات زمین مسابقه خود را ساخته و با دوستان خود به رقابت پردازید تا برای شرکت در مسابقه بزرگ Robomaster S1 آمادگی لازم را کسب کنید. از ویژگی های جالی که dji Robomaster s1 به شما برای انجام هر چه بهتر رقابت خود می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دید همه جانبه

با دوربین FPV نصب شده روی ربات می توانید از تجربه رانندگی منحصر به فرد و همه جانبه با چشم انداز FPV لذت ببرید.

زمین مسابقه شخصی

با استفاده از قابلیت برنامه نویسی این ربات می توانید زمین مسابقه مخصوص خود را طراحی کنید برای مثال با دیدن نشانگر های خاصی اجازه افزایش سرعت را به ربات داده یا سلاح ها را در برابر رقبا فعال کنید و جذابیت دوچندان به مسابقه بدهید.

داوری هوشمند

این مسابقات وقتی واقعیت پیدا می کنند که داوری عادل آن را مورد قضاوت قرار دهد. با استفاده از سیستم هوش مصنوعی و سیستم زرهی هوشمند به راحتی و در لحظه می توان میزان آسیب به ربات را تشخیص داده و نمایش دهد که این آسیب با برخورد هر گلوله ژله ای بیشتر و بیشتر خواهد شد.

ارتقاء مهارت های شخصی

یکی دیگر از قابلیت های شگفت انگیز این ربات در شخصی سازی کردن حرکات و عملکرد های ربات است که شما را تبدیل به قدرت واقعی در طول مسابقه می کند. شما می توانید مهارت و خلاقیت خود را با برنامه نویسی دقیق و هوشمندانه به رخ دیگران کشیده و تمام دروسی که در کلاس یاد گرفته اید را به عمل تبدیل کنید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *