نمونه کار ها

تعمیرات رادیوکنترل های دی جی ای ( DJI Radio Control )

واحد تعمیرات و سرویس و نگهداری مولتی روتور شرکت فنی مهندسی آدلان پایا با داشتن تجربه در زمینه ی استفاده از انواع مولتی روتور ها و هواپیما های مدل ، توانایی تعمیر و سرویس و نگهداری انواع پهپاد های تجاری شرکت های بزرگ خارجی مانند DJI و Yuneec و . . . و مولتی روتور های دست ساز شما را دارد . در این بخش ویدئوی سرویس یکی از رادیوکنترل های شرکت دی جی ای قرار داده شده که تعمیرات لازمه روی این رادیو کنترل صورت گرفته و تست های نهایی بر روی آن انجام شده است.

تعمیرات رادیوکنترل های دی جی ای

همان طور که در ویدئوی بالا مشاهده کردید ، رادیوکنترل دی جی ای به علت بروز رسانی ناموفق و داشتن ایرادات سخت افزاری ، به هنگام برقراری ارتباط با دستگاه دچار مشکل می شد . که این سیستم توسط مهندسین واحد تعمیرات و سرویس و نگهداری مولتی روتور ، مجددا بروز رسانی شده و قطعات آسیب دیده تعمیر گردیده اند .

همچنین مهندسین واحد تعمیرات و سرویس و نگهداری مولتی روتور شرکت آدلان پایا ، توانایی تعمیر و سرویس کوادکوپتر های تصویر برداری سایز کوچک و متوسط مانند : مویک ، فانتوم ، اینسپایر و . . . و مولتی روتور های سایز بزرگ تر شرکت دی جی ای ( DJI ) مانند S1000 و S800 را دارد .

بنابراین اگر مولتی روتور شما دچار مشکل شد نگران نباشید !! کافی است تا با یکی از متخصصین تماس بگیرید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *