آموزش, دوربین عینک و مانیتور, رادیو کنترل و سیستم های ارتباطی

بروزرسانی فریمور گیرنده ویدئویی ImmersionRC RapidFire

می دانیم که برای دسترسی به بهترین عملکرد یک فریمور باید از جدیدترین ورژن آن استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم مراحل بروزرسانی فریمور گیرنده ویدئویی ImmersionRC Rapidfire را به شما آموزش دهیم.

دانلود و نصب بروزرسان فریمور ( RapidFire Updater )

شما می توانید در سایت ImmersionRC فریمور مورد نظر خود را در قسمت Frimware / Downloads دانلود کنید. پس از دانلود کردن فریمور شما باید فایل های دانلودی را در کامپیوتر خود Extract کرده و نصب نمایید.

اتصال ماژول به کامپیوتر

گام اول برای اتصال ماژول گیرنده ویدئویی ImmersionRC Rapidfire به کامپیوتر این است که گیرنده تصویر را از عینک FPV جدا کنیم.

گام دوم فشار دادن دکمه ی روی گیرنده ویدئویی Rapidfire به هنگام اتصال سیم USB به کامپیوتر می باشد. این کار باعث قرار گرفتن گیرنده ویدئویی شما در حالت بروزرسانی می شود. توجه داشته باشید که اگر این کار صورت بگیرد باید در روی گیرنده ویدئویی مانند هنگامی که خاموش است هیچ تصویری ظاهر نشود.

بروزرسانی توسط Frimware Updater

نرم افزار را باز کنید. در صورت اتصال ماژول به کامپیوتر  در مود DFU ، پورت COM باید به طور خودکار توسط بروزرسان ( Updater ) انتخاب شود.

شما می توانید از قسمت بالا – سمت راست پنجره ورژن فریمور را انتخاب کرده و بروزرسانی کنید که ترجیحا باید آخرین ورژن را انتخاب کرده و پس از آن بر روی Flash Firmware کلیک کنید. همچنین شما می توانید با فعال کردن قسمت Beta از نسخه های منتشر نشده نیز استفاده کنید که این کار توصیه نمی شود.

اتمام بروزرسانی

پس از اتمام بروزرسانی فریمور گیرنده ویدئویی ImmersionRC Rapidfire می توانید ماژول را از کامپیوتر جدا کرده و بر روی عینک FPV خود نصب کنید.

به یاد داشته باشید که باید پس از هر بار بروزرسانی فریمور این گیرنده ویدئویی ، ماژول RapidFire را کالیبره کنید. شما همچنین می توانید در اینجا نحوه کالیبره کردن ماژول Rapidfire را مطالعه کنید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *