آموزش, نقد و بررسی

بررسی مولتی روتور ALTA 8 pro محصول شرکت Freefly

در این قسمت به معرفی اوکتاروتور یا مولتی روتور شرکت Freefly به نام ALTA 8 Pro خواهیم پرداخت و همچنین مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

همچنین شما می توانید معرفی محصولی دیگر از این شرکت که کواد کوپتر منحصر به فردی با نام ALTA X می باشد را در این قسمت مشاهده کنید.

مقدمه ای بر مولتی روتور ALTA 8 Pro

مولتی روتور ALTA 8 Pro برای ارائه خدمات به مشتریانی که نیاز داشتند تا بار بیشتری را توسط پهپاد خود بلند کنند ساخته شده است. این مولتی روتور می تواند تا وزنی در حدود 10 کیلوگرم را به راحتی بلند کند.

توانایی مسیر یابی ALTA 8 Pro

با استفاده از تکنولوژی جدید و PIX 4 التا 8 پرو می تواند به راحتی مسیر حرکت خود را مشخص کند و می توان از این ویژگی برای پرواز در چندباره در مسیر های مشخص و یا نقشه برداری استفاده کرد.

سایر ویژگی ها

در این قسمت نیز به بررسی سایر ویژگی های ظاهری و نرم افزاری این مولتی روتور می پردازیم.

تایم پروازی

Alta 8 pro می تواند با بلند کردن حدود 10 کیلوگرم بار زمانی بین 12 تا 15 دقیقه پرواز کند.

نصب دوربین بر روی مولتی روتور

طبق میراث شرکت Freefly می توانید دوربین خود را بر روی فریم این اوکتاروتور نیز جایگذاری کنید.

حرکت بدون صدا

شرکت Freefly در ساخت این مولتی روتور از موتور هایی تنظیم شده برای سرعت ها و شرایط مختلف استفاده شده است. این موتور ها به صورت دستی و Custome تنظیم و Tune شده اند.به همین دلیل در پرواز این مولتی روتور صدای بسیار کمی را خواهید داشت.

تله متری رنج بالا

AlTA 8 Pro از رادیو تله متری 900 مگاهرتزی استفاده می کند که به شما این امکان را می دهد در طول پرواز اطلاعات را به صورت در لحظه بر روی ایستگاه زمینی خود حتی در فواصل نسبتا زیاد مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *