آموزش, اخبار پهپاد ها, نقد و بررسی

معرفی و بررسی کوادکوپتر کوچک و پیشرفته Skydio 2

محصول جدید کمپانی آمریکایی Skydio با نام Skydio 2 به تازگی رونمایی شد. در این خبر به معرفی و بررسی کوادکوپتر جدید Skydio 2 می پردازیم.

کوادکوپتر Skydio 2 و ویژگی های آن

کوادکوپتر Skydio 2 نسخه جدید کوادکوپتر Skydio 1 است که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. در نسخه جدید این ربات پرنده شاهد پیشرفت های زیادی در این کوادکوپتر می باشیم. میزان عمر باتری ‍‍‍‍و برد این پرنده و البته قابلیت های پرواز خودکار آن نیز به خوبی پیشرفت یافته اند.

کمپانی تولید کننده کوادکوپتر Skydio 2 در بیانیه ای اعلام کرده است که این ربات پرنده دارای ۳.۵ کیلومتر برد و ۲۳ دقیقه تایم پرواز و شش دوربین با کیفیت بالا دارد که می تواند تمام زوایای اطراف خود را مشاهده کند.
همچنین شما در صورت داشتن یک لپ تاب ۱۳ اینچی می توانید در هر مکان با آن پرواز کنید.

پرواز اسکای دیو ۲

کواد کوپتر Skydio 2 می توانید برای خلبانان باتجربه سرگرم کننده تر مفید تر و کم استرس آور تر باشد. یعنی خلبانان با تجربه می توانند با استفاده از مهارتشان با این کوادکوپتر در به نمایش کشیدن مناظر به صورتی زیبا و جذاب مخاطبان را مبهوت خود کنند. حداکثر سرعت کوادکوپتر پیشرفته Skudio 2 به 36 مایل بر ساعت می رسد.

Skydio 2 مانند سایر مولتی روتور های جدید دارای مود Auto Follow می باشد. البته به صورتی هوشمندانه تر. این ربات پرنده توانایی دور زدن تمام موانع موجود در مسیر را دارد از بیشتر مولتی روتور ها موجود در بازار هوشمندانه تر عمل می کند.

تکنولوژی عالی

طبق گفته کمپانی سازنده کوادکوپتر Skydio 2 این پرنده دارای پیشرفته ترین سیستم هوش مصنوعی و عملکرد خودمختار در جهان است. همچنین می توانید توسط شش دوربین با کیفیت 4K که در اطراف آن وجود دارد ، تمام مسیر های اطراف خود را شناسایی کند. می توانید مسیر تعریف شده را پیش بینی کرده ، بهترین راه رسیدن به آن را انتخاب کند و به هنگام تصویربرداری و یا فیلمبرداری شما می توانید با خیال راحت بهترین نوع تصویربرداری را با این ربات هوشمند تجربه کنید.

در مقایسه با مولتی روتور های پیشرفته کمپانی دی جی ای که معروف ترین کمپانی سازنده مولتی روتور های هوشمند می باشد Skydio 2 می تواند در مود Follow با استفاده از تکنولوژی تشخیص بهترین مسیر بدون توقف و یا لنگش به پرواز خود ادامه دهد در صورتی که مولتی روتور های هوشمند کمپانی دی جی ای در مقابل این پرنده نمی توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

دوربین این پرنده با کیفیت در ۶۰ فریم توانایی فیلمبرداری را دارد. همچنین در صورت استفاده از Skydio Beacon می تواند شما را در بهترین حالت ممکن دنبال کند حتی اگر توانایی دیدن شما را نداشته باشد. برد Beacon به 1.5 کیلومتر می رسد. می توان گفت بدون شک این یک تکنولوژی و ایده مناسب در پهپاد های موجود در بازار است و کاربرد های زیادی در انواع تصویر برداری های هیجانی و ورزشی دارد.

برای اطلاعات بیشتر از این پرنده می توانید به سایت کمپانی Skydio مراجعه فرمایید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *