آموزش, اخبار پهپاد ها, دی جی ای ( DJI )

معرفی محصول جدید ازمو موبایل 3 ( DJI OSMO MOBILE 3 )

محصول جدید ازمو موبایل 3 ( DJI OSMO MOBILE 3 ) امروز توسط کمپانی دی جی ای رونمایی شد. دسته ازمو موبایل 3 ( OSMO MOBILE 3 ) که دارای یک گیمبال سه محوره می باشد یک تصویر بسیار نرم و بدون لرزش به شما می دهد. میزان واکنش DJI OSMO MOBILE 3 به حرکات شما به علت وزن کم و طراحی پاسخگویی بالا نیز بسیار عالی است.

از مشاهده فیلم ازمو موبایل 3 لذت ببرید :).

شما می توانید آموزش های مربوط به ربات های پرنده در زمینه نرم افزار و سخت افزار را در قسمت آموزش آدلان پایا مطالعه نمایید.

طراحی دی جی ای DJI OSMO MOBILE 3

شما می توانید با استفاده از مود یا حالت Story از لحظات مورد پسند خود فیلمبرداری کرده و به اشتراک بگذارید.

حالت Story به فیلم شما قالب های مختلفی از قبیل حرکات ، موزیک و برخی افکت ها اضافه می کند تا فیلم خروجی جذاب تری داشته باشید.

ویرایش و اشتراک گذاری سریع فیلم

شما می توانید با استفاده از دی جی ای DJI OSMO MOBILE 3 پس از تصویر برداری و ویرایش کردن و اضافه کردن قالب ها و فیلتر های مورد نظر به فیلم آن را در شبکه های اجتماعی و یا پلتفرم های اشتراک ویدئو به اشتراک بگذارید.

گرفتن سلفی با ژست

شما می توانید با گرفتن یک ژست ساده در مقابل دوربین یک عکس بگیرید و یا فیلمبرداری را شروع کنید. دسته آزمو موبایل 3 به هر دو دوربین پشت و جلوی موبایل شما این قابلیت را می دهد و کار شما را در تصویر برداری های انفرادی و گروهی راحت می کند.

Active Track 3.0

شما می توانید با فشار دادن دکمه ی ماشه مانند تعبیه شده در جلوی دسته DJI OSMO MOBILE 3 سوژه مورد نظر خود را یافته و ردیابی کنید. Active Track 3.0 از تکنولوژی پیشرفته یادگیری عمیق و الگوریتم های دیداری کامپیوتری بهره می برد که نتیجه آن نرم تر شدن و ردیابی قابل اعتماد تر است. از این قسمت می توانید در حرکات سریع و ورزشی نیز استفاده کنید.

Hyperlapse Hype

استفاده از ترکیب قدرتمند تثبیت کننده تصویر الکترونیکی ( EIS ) و تثبیت کننده گیمبال یک قابلیت عالی برای فیلم برداری Hyperlapse به شما می دهد. شما می توانید برای ضبط جذاب تر فیلم Hyperlapse و تشخیص و ردیابی بهتر سوژه Active Track 3.0 را فعال کنید.

حالت های تصویر برداری خلاقانه که با ازمو موبایل 3 می توانید از آن ها استفاده کنید عبارتند از :

  • پانوراما ( Panorama )
  • تایم لپس ( Timelapse )
  • صحنه آهسته ( Slow Motion )

شما می توانید با استفاده از DJI OSMO MOBILE 3 از تمام زوایا تصویر برداری کرده و حتی در حین ضبط تصویر موبایل را از حالت عمودی به افقی بچرخانید.

همچنین با استفاده از دکمه لمسی و جوی استیک روی دسته ازمو موبایل 3 دی جی ای می توانید به منوی سریع ( Quick menu ) دسترسی داشته باشید.

در کنار دسته ازمو موبایل 3 نیز یک دکمه برای زوم کردن تعبیه شده است که می توانید برای جذاب تر شدن فیلم از آن استفاده کنید.

مود اسپورت

حالت یا مود اسپورت با استفاده از الگوریتم های بهینه شده دوباره طراحی شده است که حرکت سریع موبایل را به راحتی انجام می دهد. در این حالت می توانید از حرکات سریع خود نیز فیلم ضبط کنید.

شما می توانید اطلاعات بیشتر را در سایت DJI مشاهده نمایید.

موفق باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *