آموزش, دوربین عینک و مانیتور, دی جی ای ( DJI ), نقد و بررسی

معرفی محصول جدید dji به نام osmo action (آزمو اکشن)

زندگی کردن در لحظه با آزمو اکشن

این که آیا شما می خواهید دنیای خود را از پشت لنز ضبط کنید یا ستاره ی نمایش باشید، صفحه نمایش دوگانه osmo action به شما اجازه می دهد همه ی آن را با لمس یک دکمه ضبط کنید. صفحه نمایش جلو به شما اجازه می دهد بدون هیچ زحمتی خود را در هر شرایطی بچرخانید.
صفحه vivid در جلوی ازمو اکشن به راحتی تصویر شما را انعکاس میدهد تا برای در تصویر گرفتن از خودتان زیاد به زحمت نیافتید و در آن واحد صفحه نمایش پشتی ازمو اکشن با کیفیت crystal clear hyper responsive مشغول کار کردن است.

آزمو اکشن ساخته شده برای حرکت

بعد از سال ها ارائه تکنولوژی تثبیت پیشرفته و قابل اعتماد برای فیلم سازان در سراسر جهان، DJI یک قدم جلوتر رفت. RockSteady ترکیبی از EIS با الگوریتم های پیچیده، ارائه فیلم پایدار بدون لرزش بدون توجه به اینکه چقدر عملیات سنگین است.

جزئیات بیشتر پویا با HDR ویدئو

هنگام ضبط با HDR ویدئو، محدوده دینامیکی فیلم خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. این حالت عکسبرداری انتقال طبیعی بین مناطق روشن و تاریک را فراهم می کند، تصاویر غنی را که اغلب در محیط های با نور زیاد گم می شوند، از دست می دهند.

با آزمو اکشن بهتر عکس بگیرید

osmo action دارای پانچ با کیفیت بالا با 4K / 60fps در ویدیو 100Mbps است. این تضمین می کند که فیلم های شما همیشه همراه با جزئیات ظریف است.

زندگی صبر نمی کند، شما باید در حرکت باشید!!

osmo action یک سیستم تعاملی بسیار سریع است که یک رابط کاربری کارآمد و ساده را با سه دکمه قابل دسترسی ترکیب می کند تا عملیات سریع و انعطاف پذیر را انجام دهد. تأمین انرژی، ضبط، و حالت های تنظیم همه می توانند در یک چشم بهم زدن انجام شوند و به کار شما سرعت ببخشد.

حالت سفارشی

برای استفاده ساده و کارایی به روز رسانی، حالت سفارشی به شما امکان ذخیره، لیست، و حالت های عکسبرداری اغلب استفاده می شود و تنظیمات نوردهی را انتخاب کنید.

دکمه QS

دکمه سوئیچ سریع تضمین می کند حالت ها و تنظیمات به راحتی و به سرعت در دسترس است. این قابلیت های مختلف از جمله گزینه های که به شما اجازه انتخاب بین صفحه نمایش جلو و صفحه نمایش پشت، حالت های تغییر، و تنظیمات سفارشی را انتخاب کنید.

SnapShot

SnapShot به این معنی است که شما هیچ لحظه ای را عملا از دست نخواهید داد. دکمه شاتر را فشار دهید تا روشن شود و ضبط را در کمتر از دو ثانیه شروع کنید. با فشار دادن دکمه شاتر یکبار هنگامی که دوربین در حالت خواب قرار می گیرد یا خاموش می شود، حالت های عکسبرداری از پیش تعیین شده را درگیر می کند.

کنترل صدا

پنج فرمان های صوتی را توابع ضروری مانند فیلمبرداری، گرفتن عکس ها، و تأمین انرژی پایین دستگاه گردیده.

ضد آب تا عمق11متری

osmo action با یک مهر و موم آبگیر و یک پوشش هیدروفوبیک در صفحه نمایش لمسی پشتی استفاده شده در نتیجه می توانید به راحتی تا عمق ۱۱ متری به تصویر برداری در زیر آب بروید.

3 لايه محافظ

لنز دارای سه لایه ناهموار است که برانگیختگی و انحراف تصویر را کاهش می دهد، حتی در نور مستقیم خورشید، تصویر کریستال را نیز ارائه می دهد.
همچنین دوربین محافظ ازمو اکشن لایه محافظ اثر انگشت دارد تا خاک، چربی، آب و ذرات ریز دیگر نیز نتوانند به آن آسیبی برسانند و شما را قادر به ادامه فیلمبرداری می کند، حتی زمانی که شرایط و زمین سخت می شود.

مقاوم در برابر دما تا 10- درجه سانتی گراد

باتری های چند منظوره حتی در محیط های بسیار سرد با دمای پایین ℃10- خوب عمل می کنند.

خنک کننده کار آمد 16٪

با افزایش 16 درصدی بهره وری، این سیستم انتقال حرارت به دقت طراحی شده اجازه می دهد تا حرارت تولید شده به سرعت از بین برود، به طوری که بدون نیاز به نگرانی می توان از آن به طور مداوم استفاده کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “معرفی محصول جدید dji به نام osmo action (آزمو اکشن)

  1. علی رضایی گفت:

    فوق العاده بود ممنون از وب سایت خوبتون

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      خوش حال هستیم که رضایت شما را جلب کرده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *